Kerüljenek könnyebben, ám mégis pontosan és alaposan tesztelhető antivírus szoftverek a piacra! Ezt a célt, vagyis végső soron a felhasználók biztonságát szolgálják azok az irányelvek, amelyeket most tett közzé a gyártók számára az AMTSO.
Olvass tovább
Florian Fels a Ringier AG vezetői testületének új tagja
Karrier
Florian Fels a vezetője a Ringier új Közép-Európai Divíziójának. Ezt megelőzően a szakember az Axel Springer Polska vezérigazgatója és ügyvezetői testületének elnöke volt, vagyis az Axel Springer lengyelországi tevékenységéért felelt. Florian Fels 2010. február 1-jétől tölti be új pozícióját.
Olvass tovább
Supply chain díjat nyert a Henkel
boston, consumer, ezt, fast, fmcg, goods, henkel, international, mosó-, moving, és strategies.
A Henkel Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletága díjat nyert kiváló supply chain munkájáért. Ezt az elismerést az általános ipari területen működő vállalatoknak ítéli oda a Boston Strategies International. A supply chain teljesítmény egyre fontosabb tényezővé vált az FMCG (Fast Moving Consumer Goods - gyorsan forgó fogyasztási cikkek) területen folyó versenyben.
Olvass tovább
Az Ipsos-Gemius konzorcium szolgáltatja az internetes közönségmérés adatait
Az online piacban rejlő további lehetőségek még teljesebb kiaknázásának elengedhetetlen feltétele a minden piaci szereplő által etalonként elfogadott, jó minőségű, korszerű közönségmérési rendszer megléte. Ezt felismerve az ügynökségi oldal pályázatot írt ki az ilyen mérésben érdekelt kutatócégek számára. Hasonló megfontolások eredményeképp, ezzel lényegében egy időben,az online piacon meghatározó szerepet betöltő médiumok is ajánlatot kértek a kutatóügynökségektől.
Olvass tovább
Többcsatornás kereskedők, többcsatornás vevők
Manapság sok kereskedő többcsatornás üzletet vezet - valódi fizikai boltokat weboldalakkal, katalógusokkal és call centerekkel. Ezt azonban csak kevesen képesek megfelelően koordinálni, mely komoly hátrányokat jelent számukra. Az Internetet inkább fenyegetésnek élték meg, nem pedig lehetőségként.
Olvass tovább
A Praktiker ”lélegzetvételnyi szünetet” tart a terjeszkedésben
A Praktiker AG takarékossággal válaszol a recesszióra. Ezek közül már március végén megemlítették, hogy az idén a nemzetközi terjeszkedésben "lélegzetvételnyi szünetet" tartanak. Ezt az általános gazdasági helyzettel magyarázták a cégnél, hozzátéve, hogy ebben a hónapban már javulást észleltek.
Olvass tovább
Egy korosztály találkozóhelye
Az Ötvenentúl.hu weboldal az ötven év felettiek igazi internetes kiindulópontjává vált. Ezt támasztja alá az a tavaly évvégén készített felmérés, amely 165 honlap látogatóit és a hazai internetezési szokásokat vizsgálta. A Visitor Media Research (VMR) évente ismétlődő kutatássorozat, amelyet a hazai médiavásárlók, médiatulajdonosok és vállalatok részére készítenek.
Olvass tovább
A zene tudatos használata
A divathoz elengedhetetlenül párosul a zene ezért a Mood Media szolgáltatását igénybevevő ügyfelek közül az egyik legerősebb a ruházati szegmens. Ezt mutatja, hogy az adidas ebben a hónapban promócióra szabottan használja a zenét, a magyar tulajdonban lévő Konkurencia fehérnemű pedig a Mood Media új ügyfelei közé lépett.
Olvass tovább
A GVH szerint nem jó ötlet
egyesülése, ezt, gazdasági, gvh, könyvkiadók, könyvterjesztők, magyar, mkke, és versenyhivatal.
A Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülése (MKKE) szerint törvénybe kéne foglalni, hogy a könyv megjelenésétől számított fél éven belül minden kereskedő csak a kiadók által meghatározott egységes áron árulhassa a könyveket, s korlátoznák az adható árkedvezmények mértékét is. Ezt az elképzelést a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fogyasztó- és versenyellenesnek tartja, ezért határozottan ellenzi.
Olvass tovább
Mérhető a köztéri eszközök hatékonysága
A digitalizáció hatására megváltozó médiahasználati szokásoknak köszönhetően a médiapiacon a köztér egyre nagyobb szerephez juthat és még előnyösebb helyzetbe kerülhet. Ezt a folyamatot segíti, hogy immár a köztéren is megvalósul az egységes és átlátható mérési rendszer.
Olvass tovább