Magyarországon 30 pont a fogyasztói bizalmi index. Ez a világon a legalacsonyabb mutató a közvetlenül előttünk helyet foglaló Portugália, Görögország, Horvátország, Dél-Korea és Olaszország mögött.
Olvass tovább
Az Év Fiatal Magyar Borásza
Immáron harmadik alakalommal rendezzük meg az Év Fiatal Magyar Borásza szavazást. Ez az egyetlen olyan díj, amit a fogyasztók ítélnek oda annak a borásznak, aki az internetes szavazáson a legtöbb szavazatot kapja.
Olvass tovább
Heineken Balaton Sound 2011: Márkák dzsungelében
Rekordot döntött a Heineken Balaton Sound 2011-ben, kicsivel több mint 100.000 ember volt kíváncsi a balatoni zenei fesztiválra. Ez a fesztivál történetében is jelentős nézőszám a hazai márkák szempontjából is fontos és elérhető célcsoport-keresztmetszetet produkál.Fotók és Barth Zsuzsanna írása.
Olvass tovább
Túl drágának tartják az egészséges élelmiszereket
Az emberek nagy része igyekszik mindig egészségesen étkezni, ami azonban nem mindig sikerül. Magyarországon legtöbben az egészséges élelmiszerek magas árában látják az akadályt. Ez eltér a nemzetközi átlagtól, mert 55 ország lakói legnagyobb arányban azért nem esznek mindig egészséges élelmiszereket, mert olyat is fogyasztanak, ami jól esik, és azzal kényeztetik magukat.
Olvass tovább
A saját márkák trendjei kedvezőbbek
Fél év alatt mintegy 165 milliárd forint forgalmat értek el az élelmiszer-kereskedelem saját márkás termékei. Ez 2 százalékkal kevesebb, mint tavaly az első hat hónapban.
Olvass tovább
Pick és Vodafone együttműködés a Forma-1-ben
A Vodafone egy új típusú együttműködési formát kínál a Picknek, amelynek keretében a Bonafarm Csoport legismertebb márkájának, a Picknek a logója felkerül mindkét Vodafone McLaren Mercedes versenyautóra a magyar hétvége idejére. Ez a megállapodás a szponzoráció egy teljesen ú formája, ami lehetővé teszi, hogy egy igazi, minden ízében magyar márka egyedülálló módon mutatkozhasson be a Magyar Nagydíjon az egész világ számára.
Olvass tovább
Kedveli-e a magyar választó a Fidesz-fröccsöt?
Választás 2010 A kampány - Stratégia és kommunikáció 2010.15. rész
Kétharmad bor-egyharmad szóda. Ez tűnik a legnépszerűbb variációnak ma a hazai söntésekben. A politikai kommunikáció erejét és működését mutatja, hogy egy ilyen kérdés meghatározhatja a közbeszédet. Bárhol járunk felmerül a téma, mindenhol találkozhatunk azokkal az "evangelizált" választókkal, akik harmadokban gondolkodnak. Az OVB által akadályoztatott, ám a Fidesz támogatói által nagyon várt katarzis úgy tűnik április 25-én nem marad el.
Olvass tovább
Jelentősen nőtt az energiaital kiskereskedelmi eladás
Tovább szárnyal az energiaital kiskereskedelmi forgalma, és meghaladta a 14 milliárd forintot 2009. február-2010. januárban. Ez 15 százalékkal több, mint az előző hasonló időszakban. Az átlagárak csökkenése következtében a mennyiségben mért forgalom 25 százalékkal növekedett; immár több mint 240 ezer hektolitert adtak el a boltokban, egy év alatt.
Olvass tovább
A djuice kiválik a Pannonból
A djuice márka a jövőben a TELENOR csoport önálló márkájaként működik tovább Magyarországon. Ez alapvető változásokat és a fogyasztókat érintő újításokat jelent a márka életében. Megújult márkakoncepciót, önálló és innovatív értékesítési hálózatot, új tarifákat, közösségi kedvezményeket és egy egyedülálló fogyasztói közösségépítő programot indít el a megújult djuice. A djuice az első nyílt forráskódú mobilmárkaként határozza meg magát.
Olvass tovább
Munka és magánélet – felborult egyensúly
OnBrand-Kutatás
A magyar cégvezetők szerint rendkívül fontos a munka és a magánélet egyensúlya, ugyanakkor a HR hatáskörébe utalják ennek megteremtését - derül ki az OD Partner szervezetfejlesztő cég HR Tükör nevű kutatásából. A kutatás készítői szerint a vállalati kultúra fejlesztésére, a vezetői és a munkavállalói felelősségvállalás erősítésére van szükség. Ez nem csak a munkavállalók elégedettségét, hanem a vállalat hatékonyságát is szolgálja.
Olvass tovább