Főként az okostelefonok egyre nagyobb népszerűségének köszönhetően Európában újra megnőtt a mobiltelefonok iránti kereslet 2011-ben. Hazánkban a mobiltelefont használók csupán 13 százaléka rendelkezik okostelefonnal.
Olvass tovább
Nő a gazdagok száma
A TNS Global nemzetközi felmérése szerint, bár a világ leggazdagabb rétegének 80 százaléka még mindig a nyugati országokban él, egyes keleti államokban jóval több a befektethető tőke, mint Európában.
Olvass tovább
Növekedés a Metropol olvasottságában
A pozitív tendencia alátámasztja az ingyenes napilappiac nemzetközi trendjeit. Nem véletlen, hogy a kedvelt sajtótermék növekvő olvasószámai mellett az elmúlt években csaknem megduplázódtak Európában az ingyenes lapok példányszámai.
Olvass tovább
Növekszik a kommunikációs szakértők befolyása és jövedelme
A kommunikációs tevékenység egyre nagyobb befolyást szerez Európában, mi több, a vezető kommunikációs szakemberek rendszeres közvetlen kapcsolatban állnak a vállalatok felső vezetésével - derül ki a Grayling által támogatott European Communication Monitorból.
Olvass tovább
Minden idők legjobb első félévét zárta a Hyundai
A Hyundai minden idők legjobb első féléves értékesítési eredményét könyvelhette el Európában: az év első hat hónapjában soha korábban nem adott még el 200 000-nél több autót a dél-koreai márka.
Olvass tovább
Itt az új Facebook hirdetési formátum
dél-kelet, európában, facebook, facebookot, magyarországon, sponsored, stories, és thinkdigitalnál..
A Facebook nagyon várt új hirdetési formátuma, a "szponzorált hír" ("Sponsored Stories") a hirdetők számára már elérhető Magyarországon is, a Facebookot itthon és Dél-Kelet Európában is hivatalosan képviselő a Thinkdigitalnál.
Olvass tovább
Új európai Shell kikereskedelmi alelnök
Karrier
Október elsejétől Kapitány István (48) a Shell kiskereskedelmi üzletágának alelnöke egész Európában. A Shell európai kiskereskedelmi alelnökeként Kapitány István nemzetközi szinten a második legnagyobb régió vezetője az Egyesült Államok után.
Olvass tovább
Sokan túl drágának tartják a bio termékeket
Bio terméket minden nyolcadik magyar fogyasztó (13 százalék) szokott vásárolni, míg Európában átlagosan minden harmadik (35 százalék). A vásárlók zömének fő motívuma, hogy a bio termékeket egészségesebbnek tartják. A nem vásárlást legtöbben azzal magyarázzák, hazánkban és másutt is, hogy túl drágák a bio termékek.
Olvass tovább
Mire kerestünk 2009-ben?
A Google elkészítette 2009 legfelkapottabb keresési kifejezéseit tartalmazó visszatekintését. 2009 legnépszerűbb keresési kifejezései nem sokat változtak a 2008-as évhez képest, a főszerepet még mindig a legnagyobb magyar közösségi oldal, az iwiw kapta. Az iwiw belépés hazánk leggyorsabban növekvő keresési kifejezése lett, de Európában is az előkelő hatodik helyen szerepel.
Olvass tovább
Magyarországon is terjeszkednek a drogériák
Egyre több testápoló szert drogériában vásárolnak a fogyasztók szerte Európában, így Magyarországon is. Nálunk különösen kedveltek a testápoló szerek szaküzletei, nemzetközi összehasonlításban. Minden ötödik magyar fogyasztó testápoló szert leggyakrabban drogériában szokott vásárolni, állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat.
Olvass tovább