Kemény Dénes, Rubik Ernő és Koltai Lajos után ezúttal Gyurta Dániel olimpikon és Harcsa Veronika énekesnő jeleníti meg a cég üzenetét.
Olvass tovább
Új főszerkesztő a Figyelőnél
Karrier
Június 1-től Dr. Illisz László jogász és újságíró személyében új főszerkesztőt igazolt a Figyelő magazin. Simon Ernő jelenlegi főszerkesztő közös megegyezéssel távozik a kiadótól május végén.
Olvass tovább
Emoráció 2010 – Rubik, Bruketa-Zinic, Felcsuti és gasztrosznobéria
alternatív, bank, emoráció, ernő, felcsuti, gimnázium, györgy, horn, istván, jelenits, közgazdasági, péter, raiffeisen, reklámkonferencia., rubik, és szeptember.
Az idei Reklámkonferencia címének, az "Emoráció"-nak megfelelően bőségesen tartogat emocionális és racionális programokat is. Szeptember 28-án délelőtt, a plenáris ülésen ott lesz Rubik Ernő, feltaláló, Felcsuti Péter, a Raiffeisen Bank vezérigazgatója, Jelenits István piarista szerzetes, író és tanár, illetve az Alternatív Közgazdasági Gimnázium igazgatója Horn György is.
Olvass tovább
Krecz Tibor a Figyelő új főszerkesztője
az, budapest, ernő, figyelő, figyelőt., józsef, martin, népszabadsághoz., péter, sanoma, simon, tibort, és zrt..
Karrier
Krecz Tibort nevezte ki a Figyelő új főszerkesztőjévé a Sanoma Budapest Zrt. A 45 éves szakember 2009. április 15-től irányítja az üzleti-gazdasági lap szerkesztőségét. A hetilap előző főszerkesztője, Martin József Péter 2008. december végén távozott a kiadótól a Népszabadsághoz. Az azóta eltelt időben Simon Ernő megbízott főszerkesztőként gondozta a Figyelőt.
Olvass tovább
Koltai Lajos a Szerencsejáték Zrt. imázskampányában
balázs, béla-díjas, dénes, ernő, hiszünk, kemény, koltai, koltaival, kossuth-díjas, lajos, oscar-díjra, szerencsejáték, és zrt..
Rubik Ernő és Kemény Dénes után Koltai Lajos filmrendező csatlakozott a Szerencsejáték Zrt. "Hiszünk a szerencsében" munkacímű 2010-ig tartó imázskampányához. A két alkalommal is Oscar-díjra jelölt, Balázs Béla-díjas, Kossuth-díjas és érdemes művész Koltaival készült hirdetések elsősorban a Szerencsejáték Zrt kulturális rendezvényeinek és művészetekhez kapcsolódó magas minőségű kiadvány-megjelenéseiben kap szerepet, de a tervek szerint a kampány során kültéri médiaeszközökön is megjelenik.
Olvass tovább