Bejegyezte a világrekordok közé a Guinness World Records™ az LG Electronics új okostelefonját, az Optimus 2X-et, a "világ első kétmagos okostelefonját".
Olvass tovább
Innovációs díjakat kapott az LG
association, cea, ces, consumer, díjjal, electronics, innovációs, internetes, lg, nemzetközi, szórakoztatóelektronikai, és vásáron.
A 2010-es Nemzetközi Szórakoztatóelektronikai Vásáron (CES®) a Consumer Electronics Association (CEA) 15 rangos Innovációs Díjjal ismerte el az LG Electronics teljesítményét a formatervezés és technológia terén, többek között a legjobb fejlesztésnek járó díj odaítélésével az Internetes audiovizuális tartalom kategóriájában.
Olvass tovább
Az LG a Volkswagen egyik vezető hifi beszállítója lett
Az LG Electronics bejelentette, hogy megállapodást kötött a németországi Wolfsburg székhelyű Volkswagen csoporttal. A szerződés értelmében 2012-től a Volkswagen csoport három autómárkája esetében az LG lesz az autóhifi rendszerek egyik vezető beszállítója. A világ jelenleg harmadik legnagyobb, illetve Európa vezető autógyártójának számító Volkswagennel kötött megállapodás értéke hozzávetőleg 370 millió amerikai dollár.
Olvass tovább
LG Grand Slam-győzelem a formatervezésben
design, dvd-lejátszója, dvs, electronics, excellence, f-, good, grand, idea, international, lg, red, és slam-jének.
Az LG Electronics DVS450H falra szerelhető DVD-lejátszója a formatervezés Grand Slam-jének győztese lett, miután az összes rangos nemzetközi díjat elnyerte: a 2009-es iF- és a Red dot formatervezési, valamint az International Design Excellence (IDEA)- és, a 2009-es Good Design díjakat. A DVS450H szerte a világon bizonyította az LG vezető szerepét a prémium formatervezés, illetve a csúcskategóriás technológia terén.
Olvass tovább
Elindul az LG Application Store
Az LG Electronics online alkalmazásboltot nyit az LG mobilt használók számára, hogy még teljesebb felhasználói élményt biztosítson számukra. Az LG "Application Store"-t (http://www.lgapplication.com) először Ázsiában - 2009. július 14-től -, majd az év során további 24 országban lehet elérni saját nyelven. A tervek szerint 2009 végére már 2000 alkalmazás lesz letölthető a weboldalról.
Olvass tovább
Új LG mobiltelefon navigációval
Az LG Electronics bejelentette az új, navigációval felszerelt mobiltelefonját. A rendszer "On-board" navigáció alapú, amelynek használatához csak minimális adatforgalom szükséges. A GT500 fényerőszabályzó technológiája a környezeti viszonyokhoz igazodva automatikusan változtatja a képernyő megjelenítési üzemmódját.
Olvass tovább
Élmény és teljesítmény az LG új bemutatótermében
Az LG Electronics letisztult formatervezési irányának megfelelő elegáns bemutatótermet nyitott budapesti székhelyén, ahol minden termékcsoport legfontosabb darabjaival várják az érdeklődőket. Az újonnan kialakított, közel 300 négyzetméteres bemutatótermében az LG legtöbb kereskedelmi forgalomban kapható terméke helyett kapott.
Olvass tovább
Mobilokkal kampányol az LG
Május 4-én "Sokoldalú - minden érintésre" szlogennel televíziós kampány indul az LG Arena mobilkészülék hazai bevezetésének erősítésére. A globális kampány részét képező itthoni kommunikáció célja, hogy a vezető dél-koreai gyártó 2009-es egyik zászlóshajó készülékét és annak legfontosabb tulajdonságait minél többen megismerjék. Az LG Electronics KP500 mobiltelefonját az X-Men kezdetek: Farkas című filmmel népszerűsíti.
Olvass tovább
Formatervezési díjakat nyert az LG
Az LG Electronics falra szerelhető DVD lejátszóját - amely idén már a koreai Good Design Award-ban is részesült - ezúttal az iF Design Award 2009 és a Red dot Design Award nemzetközi formatervezési díjakkal jutalmazták. A három elismerés méltán példázza az LG szerepét a prémium formatervezés és termékfejlesztés terén.
Olvass tovább
Televízióban kampányol az LG
central, comedy, discovery, electronics, életre, klub, klubon, kp, lg, mindshare, rtl., sport, és viván.
Az LG Electronics "Életre kel - egy érintésre" szlogennel, televíziós reklámkampányt indít a LG KP500 mobiltelefonjának népszerűsítésére. A 25 máspdperces szpottal hét televíziós csatornán, az RTL Klubon, a Viván, a Discovery, a Comedy Central, a Sport 1 és 2 és a Sport Klub adásában találkozhatnak a nézők. A kampány médiavásárlását a MindShare médiaügynökség végezte.
Olvass tovább