Az Egyesült Államok Nemzetközi Kereskedelmi Bizottsága (ITC) határozata értelmében az amerikai vámhatóság minden Louis Vuitton hamisítványt visszafordíthat a határokról.
Olvass tovább
Hozd a saját eszközöd
OnBrand-Kutatás
Az Egyesült Államokban az informatikai részlegek elfogadják, sőt, esetenként fel is karolják az úgynevezett "hozd a saját eszközöd" (BYOD, Bring Your Own Device) modelt.
Olvass tovább
Újabb Sixt pontok
A Sixt rent a car folytatja a tavaly megkezdett terjeszkedését az Egyesült Államokban egy új állomás megnyitásával az atlantai repülőtéren.
Olvass tovább
Kik játszanak a számítógépes közösségi játékokkal?
A PopCap kutatása szerint egy év alatt 71 százalékkal nőtt az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban a számítógépes közösségi játékokkal - mint amilyen a FarmVille vagy a Bejeweled Blitz - játszók száma.
Olvass tovább
Új dimenziók a mobil szélessávú élményben
Az Ericsson segít a T-Mobile Egyesült Államok-beli HSPA 42 hálózata bővítésében, megduplázva az elméleti letöltési csúcssebességeket, elérve akár a 42 Mbps sebességet.
Olvass tovább
Hamis gyógyszerek terjesztőit állították bíróság elé
Bűnösnek vallotta magát az amerikai bíróságon az az indiai házaspár, akik generikusként hirdetett hamis potencianövelő szereket értékesítettek az Egyesült Államokban.
Olvass tovább
Új európai Shell kikereskedelmi alelnök
Karrier
Október elsejétől Kapitány István (48) a Shell kiskereskedelmi üzletágának alelnöke egész Európában. A Shell európai kiskereskedelmi alelnökeként Kapitány István nemzetközi szinten a második legnagyobb régió vezetője az Egyesült Államok után.
Olvass tovább
Sokan tartanak a virtuális identitás tolvajoktól
Az University of London Information Security Group munkatársai felmérést végeztek az Egyesült Királyság internet használói körében a személyes adataik hozzáférhetőségével kapcsolatos attitűdjeikről. A kutatás eredménye szerint a felhasználók legnagyobb félelme az, hogy a virtuális identitás tolvajok áldozatául eshetnek.
Olvass tovább
3-képernyős TV-, internet- és mobilhasználat az Egyesült Államokban
A Nielsen kutatásai kimutatták, hogy az Egyesült Államokban egyfelől nőtt a videó használat a korábbi időszakokhoz képest, továbbá egy fő hetente átlagosan majdnem 35 órát tölt tévézéssel, 2 órát időeltolásos nézéssel (TSV), 4 órát interentezéssel, 22 percet online videótartalmak nézésével valamint 4 percet mobil-videózással.
Olvass tovább
Kupon beváltó kampány
Sikerrel zárult a március 10-14. között megrendezett Tavaszi Kupon Napok. A 2008-ban megrendezett első - karácsonyi - online kuponakcióhoz képest több mint tízszer annyi kupont, 55.000 darabot töltöttek le és nyomtattak ki, s ezek közül 10.000 feletti volt a beváltások száma. Magyarországon a legnagyobb online kupon beváltó kampány sikere párhuzamot mutat az Egyesült Államokban tapasztalt online kuponozás eredményeivel.
Olvass tovább