A Wmn.hu-t választotta stratégiai partnerének az Unilever Dove márkája.
Olvass tovább
A Dove valódi tükröt tart a nők elé
A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről.
Olvass tovább
Nőknek bókol a Dove Magyarország
Az új online kampány összhangban áll a Dove nemzetközi stratégiájával.
Olvass tovább
„Fogyj le! Plasztikáztass! Nem vagy elég jó!”
Nőnap. A DOVE a magyar nők számára is önbizalomépítő üzenetekre cseréli az olykor negatív hirdetéseket.
Olvass tovább
Új pr ügynökséggel a Dove
A NeoNoir az Unilever zártkörű meghívásos pályázatán nyerte el Dove márka kommunikációs feladatait.
Olvass tovább
A Dove párbeszédet kezdeményez a férfiakkal
A Dove márka most a férfiakkal kezd párbeszédet. A Dove MEN CARE termékcsalád bevezetése kapcsán a Dove világszerte felmérést készített arról, vajon a férfiak mennyire érzik jól magukat a bőrükben, mi kell ahhoz, hogy kényelmesen érezzék magukat és mennyire komfortosak egy-egy kényelmetlen szituációban. Magyarországon a termékcsalád nagykövete Till Attila.
Olvass tovább
Forradalmian új Dove technológia
A márka történetének legfontosabb technológiai újításaként - az ¼ rész hidratáló krémet tartalmazó szappan 1957-es bevezetése óta - a Dove bemutatja a Dove VisibleCare tusfürdő termékcsaládot, amely NutriumMoisture összetevőjével forradalmasítja a bőrápolást. "Igazság a tisztálkodásról" kerekasztal beszélgetésen számos vezető európai bőrgyógyász vitatta meg a bőrápolás fontosságát tusoláskor, valamint a tisztálkodás negatív hatásai csökkentésének lehetőségeit.
Olvass tovább
V. Nemzetközi Direkt Marketing Konferencia
Az ötödik alkalommal megrendezésre kerülő Golden Dove Konferencia két napja alatt Ön is megtudhatja, mit jelent a DM.2.0 világa. Egy biztos: teljesen mást, mint amit eddig hitt vagy gondolt a direkt marketing kommunikációs eszközrendszeréről. 2009. november 5-6.
Olvass tovább
A 2008-as Golden Dove győztesei
Kihirdették a Direkt Marketing Szövetség által alapított Golden Dove szakmai verseny idei győzteseit. A IV. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencia keretein belül megrendezett díjátadó ünnepségen a hazai direkt kommunikációs szakma jeles képviselői mellett Európa több országából is érkeztek szakemberek.
Olvass tovább
Golden Dove 2008
A fogyasztó soha nem látta, soha nem találkozott vele, mégis kikéri a véleményét a vásárlás előtt, ki az? - A többi vásárló. Bizonyára Önnel is fordult már elő, hogy mielőtt döntött volna, megnézte az interneten, mit mond a többi vásárló az adott termékről, szolgáltatásról. Nincs egyedül, egyre általánosabb tendenciaként látja a fogyasztókat közvetlenül elérő direktkommunikációs szakma, hogy a fogyasztói véleményalkotáskor számolni kell új elemekkel. A 4. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencián idén a B2B és B2C területek aktuális kérdései mellett, nemzetközi előadók segítségével külön figyelmet kap a C2C és C2B területeknek.
Olvass tovább