A bodypositivity, vagyis önmagunk elfogadása áll az Allee április 9-én induló virtuális divatbemutatójának középpontjában: az aktuális tavaszi divattrendek bemutatása mellett az Allee felhívására jelentkezők közül kiválasztott nyolc civil szereplő és a divatklipek között tartott online kerekasztal-beszélgetés is a helyes önkép kialakítását és megőrzését segíti.
Olvass tovább
Szabadságot a mellbimbóknak!
A női lét számos szépséget, és legalább ennyi nehézséget is hordoz magában.
Olvass tovább
Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
Már majdnem minden ötödik divatcikket az interneten vásárolunk.
Olvass tovább
Divattal a gyerekekért
Az UNICEF Pop-Up Store teljes bevételével a rászoruló lányokat és nőket támogatja.
Olvass tovább
A magyarok 66%-a vásárolt divatterméket online a koronavírus-járvány idején
A magyar vásárlók 7%-a azért rendelt, hogy ezzel is támogassa a helyi márkákat.
Olvass tovább
Új funkciókkal és erős társadalmi üzenettel érkezik a LiveRobe 2.0
A divatfogyasztókat tudatosságra ösztönző LiveRobe béta verziójának tavalyi sikerei után most izgalmas újításokkal, új dizájnnal, valamint egyszerű fizetési móddal és személyre szabott szállítási opciókkal tér vissza az alkalmazás, ami júliusig folyamatosan egyéb újításokkal várja felhasználóit.
Olvass tovább
Divatba hozzák a sportot!
Sportosan startolt az Allee tavaszi rendhagyó divatbemutatója.
Olvass tovább
Tíz alapelv a divatipar fenntarthatóságáért
A Nike bemutatta a termékgyártás körfolyamatának útmutatóját.
Olvass tovább
Imádunk lábbelit vásárolni online
Kilencedik születésnapját ünnepli a Fashion Days.
Olvass tovább
Join the shoe revolution
Fenntarthatóság és lehetőségek- ezek testesítik meg Szilágyi Andrea új kollekcióját.
Olvass tovább