Indul a verseny az Európai Szponzorációs Díjért

Kategória: Aktuális.

A várakozásokhoz képest valószínűleg kisebb mértékben, de továbbra is nő a szponzorációs piac - derül ki az IEG 2009-es módosított előrejelzéséből. A globális piac várhatóan körülbelül 1 milliárd dollárral bővül, 43,4 milliárd dollárról 44,4 milliárdra. A gyarapodás a várakozások szerint elsősorban az észak-amerikai, az európai és az ázsiai piacok erősödéséből származik. Meghirdették az "Európai Szponzorációs Díj" versenyt.
Olvass tovább

Magyar Turizmus Minőségi Díj

Kategória: Aktuális.

2006-ban került bevezetésre Magyarországon a hazai turisztikai szolgáltatások minőségének egységes és megbízható értékelésére szolgáló Magyar Turizmus Minőségi Díj. A minősítési rendszer biztosítékot jelent arra, hogy a követelményeinek megfelelő turisztikai vállalkozások szolgáltatásait igénybe vevők elégedetten térjenek haza, pozitív élményekkel gazdagodva. A Díj bevezetése így nagymértékben hozzájárul Magyarország pozitív imázsának építéséhez, valamint a magyar turizmus versenyképességének fenntartásához és növeléséhez.
Olvass tovább