Dominik Imseng könyve igazi kordokumentum és kultúrtörténeti csemege.
Olvass tovább
Az évszázad kampányáról szól a Reklámtörténet új kötete
Berta László, ddb, Dominik Imseng, kampány, Kovács Levente, és Reklámtörténet.
Képes hír.
Brands make the world go round.We keep them growing.
Dominik Imseng könyve igazi kordokumentum és kultúrtörténeti csemege.
Olvass tovább
Elindult a Telekom sportkampányának második szakasza.
Olvass tovább
A Jägermeister kampányához ismét Magyarországon készült el a reklámfilm.
Olvass tovább
Consumers don’t stand still.
Olvass tovább
A DDB Amsterdam kreatív szövegírója, Mark van der Heijden januárban indult útnak, hogy ellátás és szállás fejében, ingyen dolgozzon ügynökségeknek vagy szervezeteknek.
Olvass tovább
2011-ben az Ogilvy, idén a DDB az első helyen a Mattai-Macher és a MAKSZ közös M-listáján.
Olvass tovább
Amir Kassaei, a DDB Berlin vezető kreatívigazgatója szerint a 360 fokos integrált bullshitelés pusztán csak annyit jelent: még több csatornán tolják a közönség arcába az irreleváns sales-üzeneteket. A Kreatív Csoport konferencia ideiglenesen megváltozott elnevezése Nagy Kreatív Tatami lett. A hazai kommunikációs szakma legnagyobb harcosai azonban nem estek egymásnak. Képek.
Olvass tovább
A Magyar Fogyasztó Platform idén április 8-án ismét konferenciát tart az ezüstgeneráció fogyasztási szokásairól. Valóban kérdéses ma még bármely magyarországi marketingesnek, hogy érdemes az ezüstrókákkal számolni? Popper Péter, Kozák Ákos (GfK Hungária), Sas István, Varga Renáta (DDB), Novák Péter (Kirowski), Pilling Róbert (50plusz.hu), Kerényi Péter
Olvass tovább
A Kirowski söpörte be a legtöbb díjat az idei Hipnózison, így ez a cég vehette át az év ügynökségének járó díjat. Az ügynökség összesen 12 pályamunkát nevezett a versenyre, ezeknek a fele dobogós lett a kategóriákban. Az összesítés szerint ugyan a DDB küldte be a legtöbb - összesen 15 - nevezést, a rangsorban a második helyet foglalják el a három első helyezéssel.
Olvass tovább