Ha marketingesként dolgozol valamelyik hazai vállalatnál és nem vagy még 30, akkor jelentkezz a Cannes Lions Creative Academy for Young Marketers továbbképzésére.
Olvass tovább
Dolgozz okosan – megvannak a nyertesek
Lezárult az Adecco Magyarország és a Creative Selector.hu közös innovációs pályázata, melynek célja a hazai munkahelykeresés feltételeinek támogatása és új munkavégzési formák kidolgozása volt.
Olvass tovább
Nemzetközi elismerés a magyar reklámnak
"A szerkesztő által ajánlott" minősítéssel debütált az első magyar reklám a MediaMind nemzetközi kreatív megoldásokat felvonultató példatárában, a Creative Zone-ban.
Olvass tovább
Díjazzuk az ötleted!
Az Adecco és a Creative Selector pályázatának célja a munkahelykeresés támogatása és olyan új munkavégzési formák kidolgozása, amelyek újszerűen és kreatívan alkalmazzák a web2, a közösségi média, és a mobilhálózatok lehetőségeit.
Olvass tovább
Új ügyfélkapcsolati vezető a HD Creative-nál
client, creative, directora, directorként, endre, group, hd, korábban, korentsy, petra, service, és simkó.
Karrier
Új szakemberrel bővült a HD Group csoportba tartozó HD Creative reklámügynökség. Client Service Directorként Simkó Petra irányítja az ügynökség ügyfélkapcsolati osztályát. Korábban Korentsy Endre az ügynökségi csoport Client Service Directora látta el ezt a poziciót is, de megnövekedett ügyfélszám miatt szükségessé vált a csapat bővítése.
Olvass tovább
Véget ért a negyedik MGCA
Negyedszerre rendezte meg a Metro International, a Metro Global Creative Awards (MGCA) nemzetközi reklámversenyét, amely a legkreatívabb hirdetések felkutatására és díjazására jött létre. A Metro hasábjain 2007 májusa és 2008 áprilisa között megjelent legkreatívabb hirdetések listáját a portugál fővárosban, Lisszabonban ünnepélyes keretek között hozták nyilvánosságra, amelyen idén két kategóriában hirdettek ki győzteseket.
Olvass tovább
Metro Global Creative Awards 2007
A Metro International által harmadszor megrendezett Metro Global Creative Awards nemzetközi reklámversenyen három kategóriában hirdettek győzteseket a szakmai zsűri döntése alapján. Az "A legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés" kategóriában a győztes a chilei Peugeot teljes oldalas hirdetése lett. Az "A legjobb kreatív formájú hirdetés" kategória nyertese a finn MTV3 televízió-csatorna egymást követő 1/1 oldalas hirdetése lett, míg az "a legjobb integrált megoldás a Metróval" címet a Puma kapta meg idén.
Olvass tovább