65 százalékkal drágább az étolaj

Kategória: Aktuális.

A tavalyi aszály és a megnövekedett távol-keleti kereslet miatt emelkedő árú étolajakból kevesebbet vásároltak a magyarországi háztartások - derül ki a GfK Hungária ConsumerScan adataiból. Az otthoni sütés-főzéshez használt termékek majd 60 százaléka a hipermarketből, vagy diszkontból került tavaly a háztartásokhoz. A piac legnagyobb részét a napraforgóolajak uralják, a különböző más alapanyagú olajak mindössze a háztartások által megvásárolt mennyiség három százalékát adják.
Olvass tovább

Hódítanak a sajátmárkás szaloncukrok

Kategória: Aktuális.

Míg 2006-ban a szaloncukrok iránti kereslet és ennek eredményeképpen a fogyasztók által vásárolt mennyiség nőtt, addig csokimikulásból 2 százalékkal kevesebb fogyott, mint egy évvel korábban - derült ki a GfK Hungária ConsumerScan adataiból. Szaloncukrokból a vásárlók a mérsékeltebb áron kínált sajátmárkás, illetve zacskós kiszerelésű termékeket keresik; a csokimikulásoknak immár közel egyharmada a hipermarketekből kerül az ablakba készített kiscipőkbe.
Olvass tovább