A hetilap teljes cikk-tartalma mellett naponta frissülő anyagokkal, videókkal és podcastokkal jelentkezik.
Olvass tovább
A szívünkre vagy az eszünkre hallgatunk gyógyszervásárláskor?
Platformhatékonyság és a vásárlói döntések elemzése a Central Insightson.
Olvass tovább
2019-es trendek a gasztro világban
A fogyasztói attitűdöket vizsgálta a Central Inshights gasztrokonferenciája
Olvass tovább
Mivel tudjuk fenntartani a férfiak figyelmét?
Menpowering: ütős férfikonferencia a Central szervezésében.
Olvass tovább
Okostelefonról is tájékozódhatunk a Central print portfóliójáról
2019 februárjától iOS-en és Androidon is elérhető a Central Médiacsoport Zrt. (CMCS) print magazinos B2B alkalmazása. A CMCS olyan jól ismert magazinmárkák kiadója, mint a Nők Lapja, Story, National Geographic vagy az ELLE és a Marie Claire. A Central által értékesített több mint 50 magazin összesen 2 200 000 olvasót ér el. (BrandTrend)
Olvass tovább
Megjelent a Cosmopolitan Teszter
Szépség, divat, gasztro, tech, utazás és autós szektorok újdonságaival foglalkozik.
Olvass tovább
Kiből lehet sikeres gasztroblogger?
Fogyasztási trendekről vallottak a konyhaművészet hazai nagyágyúi.
Olvass tovább
Bővül a GroupM Akadémia
A médiaügynökségi csoporthoz a Central Médiacsoport csatlakozik partnerként.
Olvass tovább
Csúcson a last minute receptkeresés
Rekordszámú nézettség a NOSALTY-nál a karácsonyi és szilveszteri időszakban 2017-ben.
Olvass tovább
Megvette az Animus Kiadót a Central
Kizárólagos tulajdonossá vált a vállalkozásban.
Olvass tovább