Jó reggelt! Kizárólag online kampány

Kategória: Aktuális.

Reggel kel, kifut a mezőre, de nem legelni. Egyébként pedig talpig rózsaszín, ami egy tehéntől nem megszokott. Mára több mint tízezer fősre duzzadt a rajongótábora annak a virtuális tehénnek, amelyet a Carnation indított útnak a Kraft Foods Hungária megbízásából. A vállalat nem hagyományos eszközöket keresett új termékének, a joghurtos-epres JóReggelt! szendvics márciusi bevezetéséhez.
Olvass tovább

Folytatódik a Carnation és Sitecore együttműködése

Kategória: Aktuális.

2010 márciusában a tokiói Sitecore képzés vezetésére kapott felkérést Varga Tamás, a Sitecore hivatalos trénere, a Carnation fejlesztési igazgatója. A Carnation, a dán Sitecore partnereként, már számos díjnyertes Sitecore CMS alapú projektet valósított meg, támogatásával került megrendezésre az első hazai Sitecore workshop, 2009 nyarán pedig sikerült elindítania a hivatalos Sitecore képzést is Magyarországon
Olvass tovább

Carnation – New Tech Meetup szponzoráció

Kategória: Aktuális.

A Carnation idén is támogatta a Meetup születésnapi rendezvényét. Az ügynökség egy négyemeletes design-tortával és minitortákkal készült az eseményre. A Budapest New Technology Meetup Group egy technológiai érdeklődésű közösség, melynek tagjai hónapról-hónapra érdekes prezentációikkal hívják fel egymás figyelmét az új és izgalmas technológiákra.
Olvass tovább

”Online olimpiai csúcsként”

Kategória: Aktuális.

Az idén nyolcadik alkalommal megrendezett eFestival célja a hazai online és a multimédia szakma legszínvonalasabb, minőségi alkotásainak díjazása. A szakmai zsűri a verseny során 9 kategóriában díjazta a nyertes alkotásokat, és további hét pályamunkából hatot különdíjjal és egyet életműdíjjal jutalmazott. A Carnation által készített Telesport.hu különdíjat nyert.
Olvass tovább