Az idén második alkalommal rendezik meg a kreatív technológiai megoldásokat díjazó Change for Good Hackathont a Cannes Lions fesztiválon. Az ACG csapatát több mint 200 jelentkező közül választották ki a verseny cannes-i döntőjébe, ahol másik öt nemzetközi ügynökség indulóival versenyezhetnek a végső győzelemért.
Olvass tovább
Magyar siker Cannes-ban
A színtévesztőknek készült #SeeColors kampány nyerte a legrangosabb reklámos díj bronz fokozatát.
Olvass tovább
A Samsung 2016 kreatív hirdetője
A cég olyan ügynökségekkel működött együtt, mint a Cheil Worldwide, a Leo Burnett vagy a 72&Sunny.
Olvass tovább
A Samsung 27 díjat nyert a fesztiválon
Ebben az évben a vállalat a Launching People kampánnyal tette le a kézjegyét.
Olvass tovább
Bronz Oroszlánt nyert az ARworks
A Viaopta Daily okostelefon appja a vakokat és gyengénlátókat segíti mindennapi teendőikben.
Olvass tovább
Elérhető a 2014-es Cannes Report
A 2014. évi rangsorban Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Spanyolország és Svédország is a tíz legeredményesebb ország közé került.
Olvass tovább
Tóth Krisztián a Cannes-i bírák közt
Idén fordul elő először, hogy magyar szakemberek is szerepelnek a rangos versenybírák között.
Olvass tovább
Összeállt a Cannes Lions zsűrije
A Cannes Lions kreatív fesztivált idén 61. alkalommal rendezik meg június 15. és 21. között a dél-franciaországi fürdővárosban.
Olvass tovább
Jedlicska Márton cannes-i zsűriben
Első magyarként Jedlicska Márton, a kirowski Isobar kreatívigazgatója is ott lesz az egyik kategória zsűrijében a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon.
Olvass tovább
Mitől lesz valaki kreatív „nagyágyú” ?
A reklámszakma legrangosabb nemzetközi fesztiválja, a Cannes Lions idei, győztes alkotásaiból álló kiállítás ismét Magyarországra érkezik.
Olvass tovább