Közösen folytatja a Café és a Be Social

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Idén márciusban a Café Communications többségi, 51 százalékos tulajdonrészt vásárolt a közösségi média szolgáltatásokat kínáló Be Social-ben. A két cég 2014 óta dolgozik együtt, és számos közös projektben vettek részt, amelynek tapasztalatai alapján született meg a mostani döntés a szorosabb üzleti kapcsolat megteremtéséről. A tulajdonrész vásárlás nem érinti a Be Social jelenlegi vezetőinek jogköreit. Az ügyvezetői feladatokat továbbra is a vállalkozás alapítói, Forgács Mariann és Joanelli Tamás látják el. Ugyanakkor a mindennapi feladatok, az új és régi ügyfelek kiszolgálása kapcsán most az a legfőbb feladat, hogy a két cég megismerje egymás munkafolyamatait, működését, ügyfélkezelési technikáit. (BrandTrend)
Olvass tovább

Útra kelt a Café

Kategória: Aktuális.

A cég a közelmúltban számos kelet- és közép-európai ügynökséggel is partnerségi szerződést kötött, melynek köszönhetően a Café mostantól valamennyi nagy kommunikációs területen jelen lesz a régió országaiban. 
Olvass tovább

A Café PR-rel dolgozik a Groupama Garancia Biztosító

Kategória: Aktuális.

2010. augusztus elsejétől a Cafe PR segíti a biztosító cég PR kommunikációs feladatait. A Cafe PR feladata a Groupama Garancia Biztosító teljes körű pr stratégiájának tervezése és kivitelezése, ennek keretén belül corporate-, termék- és szolgáltatás PR, a belső kommunikáció és a vállalat CSR tevékenységének kommunikációs támogatása.
Olvass tovább

Átadták a Kreatív Prizma díjakat

Kategória: Aktuális.

64 nevezett munkából 26 került shortlistre, és végül 11 pályázat vihetett haza díjat a Kreatív Csoport által első alkalommal meghirdetett pr-versenyen, a Prizmán. A 11 díjat négy pr-ügynökség - a Café PR, az LWp Kommunikáció, a Noguchi és a Privy - és négy vállalat gyűjtötte be. A Reformszövetség kampánya kapta Az Év Pr-megoldása díjat, az LWp pedig Az Év Pr-ügynöksége címet.
Olvass tovább

Online tévét indított a Nők Lapja Cafe

Kategória: Aktuális.

CafeTV címmel internetes televíziót indított az Újmédia-divízió. A videós tartalom önmagában nem újdonság a Sanoma portfoliójába tartozó oldalakon, hisz a Nők Lapja Cafe oldalon eddig is rendszeresen jelentek meg videók. Ugyanakkor a CafeTV elindításával a multimédiás, videós szolgáltatások következő szintjére lépnek. Az internetes videó esetében nem okoz gondot akár egy konkrét termék elhelyezése sem.
Olvass tovább