Semmi sem képes annyira elvenni az ember kedvét a vásárlástól, semmi sem ösztönöz annyira a megtakarításra, mint az állás elveszítésének veszélye. A cégek igyekeznek ehhez igazítani sales és marketing stratégiáikat - félelmeiken keresztül megszólítani a reménybeli vásárlókat. - írja a BusinessWeek.
Olvass tovább
A 100 legjobb globális márka – Első a Coca-Cola, szárnyal a Google
Aktuális.
apple, business, businessweek., coca-cola, google, group, interbrand, kassay, lili, nintendo, és zara.
apple, business, businessweek., coca-cola, google, group, interbrand, kassay, lili, nintendo, és zara.
Szerző: Kassay Lili (Business Group)
A BusinessWeek az Interbrand vezető márkatanácsadó céggel karöltve már a hetedik egymást követő évben jelenteti meg a márkaérték alapján kialakított 100-as listán szereplők névvsorát. A Coca-Cola megőrizte az első helyét. A Google ( 44%), Zara (22%), Apple ( 21%) és a Nintendo ( 18%) azok közé tartoznak, akik leginkább nyertesnek mondhatják magukat a BusinessWeek "A legjobb globális márkák" éves rangsorán szereplők közül.
Olvass tovább