”Altruista marketing” ?

Kategória: Aktuális.

Semmi sem képes annyira elvenni az ember kedvét a vásárlástól, semmi sem ösztönöz annyira a megtakarításra, mint az állás elveszítésének veszélye. A cégek igyekeznek ehhez igazítani sales és marketing stratégiáikat - félelmeiken keresztül megszólítani a reménybeli vásárlókat. - írja a BusinessWeek.
Olvass tovább

A 100 legjobb globális márka – Első a Coca-Cola, szárnyal a Google

Kategória: Aktuális.

Szerző: Kassay Lili (Business Group) A BusinessWeek az Interbrand vezető márkatanácsadó céggel karöltve már a hetedik egymást követő évben jelenteti meg a márkaérték alapján kialakított 100-as listán szereplők névvsorát. A Coca-Cola megőrizte az első helyét. A Google ( 44%), Zara (22%), Apple ( 21%) és a Nintendo ( 18%) azok közé tartoznak, akik leginkább nyertesnek mondhatják magukat a BusinessWeek "A legjobb globális márkák" éves rangsorán szereplők közül. 
Olvass tovább