Nőtt a Huawei márkaértéke

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Huawei a tavalyi évhez képest egy helyet javítva, az előkelő 47. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban a cég zsinórban negyedszerre kapott helyet az első 50 vállalat között, márkaértéke nyolc százalékkal nőtt az elmúlt egy évben.
Olvass tovább

Az Apple a legértékesebb márka

Kategória: Aktuális.

Idén is megjelent a Millward Brown,  BrandZ top listája, amelynek élére idén az Apple került. A top100 márka többsége növelni tudta márka értékét, de éppen az eddigi első Google-nak elég volt a 2%-os márka érték csökkenés, hogy elveszítse az évek óta tartó elsőségét. Nézegessen listákat, 2011, 2010 és 2008-ból. Érdekes változások. Megmutatjuk a kínai top márkákat is.
Olvass tovább

A 100 legnagyobb márka – BrandZ Top 100

Kategória: Kutatás.

A100 legnagyobb márka - BrandZ Top 100 - pénzügyileg kifejezhető értéke meghaladja a 2 ezer milliárd dollárt. Az 5 évvel ezelőtti összértékhez képest ez az érték 40%-kal magasabb, ezek a márkák túlszárnyalták a tőzsde növekedését - és minden jel szerint ellenállnak a recessziónak is. A legértékesebb márkák ma közzétett 100-as listája szerint ezek a márkák képesek voltak ellenállni a recessziónak is. A fejlődő / BRIC országok mind megérkeztek, a technológiai cégek mindent vittek.
Olvass tovább

Márkarangsor a Financial Timesban

Kategória: Aktuális.

A Financial Timesban közölt 2008-as márka-világranglistát a Google vezeti a General Electric és a Microsoft előtt. A Coca-Cola negyedik, az Apple hetedik, a Disney pedig például huszonharmadik a "Brandz Top 100 Most Powerful Brands" rangsorban, amely összeállításakor a márkák iránti attitűd mellett azt is figyelembe vették, hogy a fogyasztók márkák iránti vonzalma mennyiben járul hozzá a márkatulajdonos üzleti bevételeihez. A dobogón nincs változás tavalyhoz képest, amikor a Google az élre állt.
Olvass tovább