Manapság egyre trendibb kifejezések a bőrápolás, bőrápolási rutin és bőrdiagnosztika.
Olvass tovább
Új honlap mutatja be az egri borokat
A digitális tér jelentősége nemcsak ezekben a hónapokban, hanem hosszú távon is egyre fontosabb az életünkben. Még egy olyan terméknél is, mint a bor, ami alapvetően offline élvezhető. Az Egri Borműhely borászai ezért kommunikációs csatornáikat tovább bővítve idén tavasszal bemutatják új honlapjukat.
Olvass tovább
Munkavállalói megtartásáért küzd a Gál Tibor Pincészet
A koronavírus miatt a borászat összes értékesítési csatornája bezárt.
Olvass tovább
Magyar Bor Nagydíj 2019
A verseny keretében a borszakírók először szavazataikkal rangsorolták az elmúlt öt évjárat borait.
Olvass tovább
A nyár slágere
Rosé és fröccs a teraszokon.
Olvass tovább
Bemutatkozott a magyar bor új márkakoncepciója
Új logó, szlogen és friss üzenetrendszer.
Olvass tovább
A borpiacon is keressük az innovációkat
A válaszadók közel 30 százalékát elcsábítja egy szép boros címke.
Olvass tovább
Tematikus tévécsatornák az Emirates rendszerében
Feltárulnak a fedélzeti étel- és borválaszték rejtelmei és a díjnyertes séfek receptjei.
Olvass tovább
Versmondó boroscímkékkel fiatalít a Teleki borcsalád
A borajánlók okostelefonnal élvezhetők a kiterjesztett valóság technológia segítségével.
Olvass tovább
20 százalékkal nőtt a Lidl borexportja
Közel 15 millió palack magyar bort értékesített a Lidl Magyarország 2017-ben.
Olvass tovább