A magyar internetezők a hazai ízek után az olasz ételeket szeretik a legjobban.
Olvass tovább
Mikor ajándékoz a magyar?
Elkészült a Nagy Ajándék felmérés.
Olvass tovább
Valóban elolvassák a hírleveleket?
A Bónusz Brigád CX platform segítségével vizsgálja, mi érdekli ténylegesen a vásárlókat.
Olvass tovább
Autóval, önállóan
Tervei szerint a válaszadók 81 százaléka belföldön fog pihenni.
Olvass tovább
Rekordforgalmat ért el a Bónusz Brigád
Minden várakozást felülmúlt a legnagyobb magyar bónuszos-kuponos oldalt működtető Bónusz Brigád decemberi forgalma, tavaly karácsonykor, az eddigi legjobb karácsonyhoz képest, 50 millió forintos emelkedéssel, összesen 610 millió forintot tett ki az internetes cég forgalma. (MTI – BrandTrend)
Olvass tovább
A vásárlóktól tanul a Bónusz Brigád új keresőmotorja
Olyan dolgokra bukkanhatunk, amire nem is gondoltunk volna.
Olvass tovább
Felmérés készült a munkába járási szokásokról
Gyalog, biciklivel, tömegközlekedéssel, kocsival vagy telekocsival?
Olvass tovább
Mozgalmat indít a Bónusz Brigád
Az ingyenes közösségi autómegosztást népszerűsítik.
Olvass tovább
Mit befolyásol az internetes írástudás?
A teljes bónuszos/kuponos piac közvetített forgalma az idén eléri a 13 milliárd forintot.
Olvass tovább
Idén mi lesz a sláger?
Tavaly a legnépszerűbb termékek a kaparós világtérkép, a LED izzósorok, fényfüzérek voltak.
Olvass tovább