Folytatódik a „Bonduelle Színek: Színesítsd a tányérod!” elnevezésű kampány.
Olvass tovább
Elindult a Bonduelle kampánya
A „Színesítsd a tányérod” alapötlete tehát, hogy ha színek alapján kategorizáljuk az ételeket.
Olvass tovább
Termékbevezetés Fördős Zé-vel
A Bonduelle két újdonsággal bővítette fagyasztott termék-portfólióját. Európa zöldségspecialistájának is minősített márka a krémleves-zöldségkeverékek kategóriában fejlesztett: most már sütőtök és karfiol-krémleves alapot is kínál a fogyasztóknak. A termékbevezetést egy országos, nyereményjátékkal egybekötött kampány is erősíti, amelynek arca a népszerű gasztro-blogger: Fördős Zé. (BrandTrend)
Olvass tovább
Humorral fűszerezve
bonduelle, kampány, Labowsky, StafétaKanál, SternCommunications, és UPAdvertising.
Képes hír.
Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál kampánya.
Olvass tovább
Véget ért a Bonduelle StafétaKanál kampánya
Négy népszerű gasztro-blogger adott egymásnak stafétaszerűen egy-egy Bonduelle terméket.
Olvass tovább
A Mi Zöldségesünk
Vásárlói hűségprogrammal jelentkezik a Bonduelle.
Olvass tovább
Régiós marketing
2008. július 1-től Bonduelle Central Europe Kft. néven működik tovább a zöldségfeldolgozásról ismert francia konszern leányvállalata, a Bonduelle Nagykőrös Kft. A Magyarországon 1992 óta működő, nagykőrösi és békéscsabai gyáregységekkel rendelkező vállalat meghatározó szerepet játszik a közép-kelet-európai régió zöldségkonzerv ellátásában.
Olvass tovább
Régiót irányító pozíció
Karrier
Ostermayer Miklós (42) tölti be 2008. június -tól a BONDUELLE Közép-Kelet Európai régiójának igazgatói pozícióját, és ezzel az első magyar szakember ilyen poszton az európai piacvezető francia cégnél. Az igazgató elsődleges feladata lesz a négy országot – Cseh, Szlovák, Magyar és Szlovén - magában foglaló régió irányítása, a vezető szerep megerősítése, új üzleti lehetőségek kidolgozása, az üzletmenet hosszú távú fejlesztése.
Olvass tovább