Minden korábbinál több, 3 millió látogatót vár idén november 20-ára időzített Black Friday-re az eMAG.
Olvass tovább
Black Friday helyett Black November
A Gemius részletesen elemezte a novemberi Black Friday lázat.
Olvass tovább
Akkora a kedvezmény, amennyit a vásárlók gondolnak?
Az áruházak minden eszközzel igyekeznek fenntartani az előkarácsonyi vásárlás intenzitását.
Olvass tovább
Az ajánlatok sűrűjében nehezebb a döntés
A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t.
Olvass tovább
Kisrepülőgéppel is készül az online áruház
A megnövekedett forgalomra tíz hónapos munkával és jelentősen megnövelt raktárkészlettel készülnek.
Olvass tovább
Sokba kerülhetnek a megtévesztő Black Friday reklámok
Egyre nő az akciókkal kapcsolatos fogyasztói panaszok száma.
Olvass tovább
Idén mi lesz a sláger?
Tavaly a legnépszerűbb termékek a kaparós világtérkép, a LED izzósorok, fényfüzérek voltak.
Olvass tovább
A budapestiek a legnagyobb Black Friday-rajongók
Tavaly a látogatók fele mobilról böngészte az akciókat.
Olvass tovább
A marketing szerepe elengedhetetlen
1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem.
Olvass tovább
25-30 milliárdos forgalmat várnak az e-kereskedők
A webáruházak 62%-a jelezte, hogy nála is lesz Black Friday.
Olvass tovább