21 százalékkal bővült a gépjármű-értékesítés

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Az előzetes adatok alapján 2019-ben jelentősen felpörgött a gépjármű-értékesítés az AutoWallis-nál: 21,1 százalékkal, 6008 darabra bővült az eladott gépjárművek összesített száma. Ebből a belföldön eladott új 21,2, a használt 39, míg a külföldön eladott új gépjárművek száma 15 százalékkal bővült. Jó évet zárt a szolgáltatói üzletág is, miután a szervízórák száma 12,6, a gépjárműkölcsönzés terén a bérleti napok száma pedig 12,5 százalékkal emelkedett.
Olvass tovább

Trónfosztás történt a hazai autós piacon

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Trónfosztás történt a magyar magánszemélyek újautó-vásárlásait összegző toplistán! Az évek óta első helyen álló Suzuki Vitarát nagy meglepetésre megelőzte drágább testvérmodellje, az Sx4 S-Cross – derül ki a Vezess legfrissebb statisztikáiból. De a népszerű online autós szaklap cikkéből azt is megtudhatjuk, hogy az új gépkocsit vevő privát ügyfelek körében továbbra is a Suzuki a legkelendőbb, a japán „népautót” pedig a Dacia és az Opel követi a sorban.
Olvass tovább

A legfrissebb autólopási statisztikák a Vezesstől

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Tovább csökkent az autólopások száma 2019 első felében, azonban új kedvenceik vannak a bűnözőknek, akik a Renault Mégane és a Suzuki Swift típusokra szálltak rá. A német prémiummárkákból viszont alig vittek el idén, és leginkább az idős, védtelen autókra vadásznak a tolvajok, akik között egyre több az amatőr – derül ki többek között a Vezess összeállításából.
Olvass tovább

Négy autógyártó beszállítója lett a Bridgestone Tatabánya

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Eredményes évet zárt a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft., amely megszerzett minősítéseinek köszönhetően közvetlen gyári beszállítója lett a BMW-nek, az Audinak, a Volkswagen Csoportnak és a Mercedesnek is. Fejlesztései eredményeként a vállalat tavaly már mintegy 5 millió darab abroncsot gyártott. Célja az, hogy termelési volumenének akár 40%-át is közvetlenül a hazai és nemzetközi autógyáraknak értékesítse. (BrandTrend)
Olvass tovább