2021-ben az áruhiány és az áremelkedés a kereskedelem legnagyobb kihívása.
Olvass tovább
Továbbra is szárnyal az e-kereskedelem
A GKI Digital és az Árukereső.hu friss publikációja az év végi időszakot járja körbe.
Olvass tovább
Több mint 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra
A kevesebb megajándékozott miatt jelentősen nőhet az egy főre vetített ajándékok értéke.
Olvass tovább
Az ajánlatok sűrűjében nehezebb a döntés
A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t.
Olvass tovább
Az internetezők az online vásárlásra voksolnak
GKI: idén közel 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra.
Olvass tovább
Egyre fontosabb a minőség
Átlagosan 41 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra.
Olvass tovább
Felkészültek az e-kereskedők
2018 első kilenc hónapjában 16,5%-ot nőtt a piac.
Olvass tovább
Új vásárlók helyett magasabb kosárérték
Az online kiskereskedelmi forgalom megközelítette a 180 milliárd forintot.
Olvass tovább
Élénkül a verseny a logisztikai piacon
A minőség is befolyásolhatja a szolgáltatói versenyt.
Olvass tovább
35 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra
Az internetezők 85%-a sorban állás helyett, már inkább online rendelné az ajándékokat.
Olvass tovább