A márka tulajdonosa, a Marquard Media belső csapata végezte el a brand refresh feladatokat.
Olvass tovább
Az ABBYY leleplezte arculatát
Az amerikai székhelyű szervezet 14 országban rendelkezik irodával, köztük Budapesten egy új K+F központtal is.
Olvass tovább
Tartalmi és arculati megújulás a Nosalty-nál
A friss site-on jóval hangsúlyosabb receptkereső mellett a magazinos tartalmak is előtérbe kerülnek.
Olvass tovább
Arculatfrissítéssel erősít a Labowsky
A betű térbe helyezésével egy új dimenziót nyitottak meg a logó és a Labowsky életében is.
Olvass tovább
A Kometa új arculattal és reklámfilmmel jelentkezik
A Kometa átalakította arculatát és termékportfólióját, termékei megújult csomagolást kapnak október 12-től. Ezzel egyidőben TV- és online kampány indul egy reklámfilmmel megtámogatva. Az image kampány neve: Kometa, kívánj valamit! „A Kometa egy letisztultabb, a vásárlók számára jobban dekódolható portfóliót szeretett volna létrehozni” – mondta Rédey Iván, a Kometa marketing vezetője. A megújult vállalati logót az Abstrct reklámügynökség tervezte, a csomagolásokat pedig egy olasz design cég készítette.
Olvass tovább
A lakosság bevonásával vezeti be az első kerület új arculatát
Nyílt pályázat keretében a MITTE Communications nyerte a Budavári Önkormányzat arculatépítési tenderét.
Olvass tovább
Arculatot vált a HPS
Egy teljes körű szemléletváltás is érkezik a HPS csapat életébe.
Olvass tovább
Megújul a Kaspersky arculata
A cég neve egyszerűen „Kaspersky” lesz.
Olvass tovább
Progresszív arculattal erősít az Otthon
A magazin megújulása után új arculatot kap az otthon.hu is.
Olvass tovább
Elkészült az Eurosport olimpiai arculata
Tokió olimpiai stadionjában 500 nap múlva gyullad ki az olimpiai láng.
Olvass tovább