A LEGO Csoport kiemelkedő növekedést mutat 2019 első felében.
Olvass tovább
Közel negyedével nőtt a Huawei árbevétele
A Huawei Technologies közzétette az idei év első félévének üzleti eredményeit: a vállalat árbevétele 23,2 százalékkal nőtt 2019 első hat hónapjában az előző év azonos időszakához képest, nettó nyereségrátája 8,7 százalék volt. A Huawei üzletágai közül a legnagyobb, 32 milliárd dollárt (220, 8 milliárd jüan) meghaladó árbevételt az okoseszközökért felelős fogyasztói üzletága érte el. A távközlési (carrier) divízió 21,5 milliárd dolláros (146,5 milliárd jüan), míg a vállalati üzletág 4,6 (31,6 milliárd jüan) milliárd dolláros bevételt könyvelt el.
Olvass tovább
Nőtt a Praktiker árbevétele
57,1 milliárd forintos árbevételt ért el a Praktiker 2018-ban, az előző évi 47,8 milliárddal szemben, ez mintegy 20 százalékos bővülést jelent. A 20 áruházat működtető lánc alkalmazottainak száma is nőtt, jelenleg mintegy 1500 embernek biztosít munkát a Praktiker. A webshop forgalma a kasszán átmenő forgalom 7 százalékát teszi ki, ami újra két számjegyű emelkedés 2017-hez képest. A Praktiker mintegy 300 beszállítóval dolgozik, a hazai vállalkozások aránya elérte a 80 százalékot. A 160 milliárd forintosra becsült barkácsszektorban a Praktiker a második legnagyobb áruházlánc.
Olvass tovább
Árbevételét és EBITDA értékét is növelte az ALTEO
1,3 milliárd forintos árbevétel-bővülés mellett 12 százalékos növekedést mutat az ALTEO Csoport EBITDA-szintje az előző év azonos időszakához képest – derül ki a társaság 2019 első negyedévére vonatkozó, nem auditált pénzügyi eredményit bemutató befektetői prezentációjából. A vállalat folytatta intenzív befektetési, beruházási tevékenységét, az utóbbi hónapokban a további növekedés finanszírozásához egy 2 milliárd forint értékű zártkörű részvénykibocsátást hajtott végre, valamint egy 25 megawatt teljesítményű szélerőműpark akvizícióját is megkezdte.
Olvass tovább
Tovább terjeszkedik a Huawei Magyarországon
Tavaly a Huawei Technologies Hungary összesített – nem auditált – árbevétele Magyarországon megközelítette a 80 milliárd forintot. A vállalat idén is növekedésre számít, és tovább fejleszti Kínán kívüli legnagyobb, tíz éve alapított magyarországi gyártó- és logisztikai központját. Itt már az Ipar 4.0 koncepciónak megfelelően a legkorszerűbb felhős technológiával tesztelik és ellenőrzik a gyártott hálózati távközlési és infokommunikációs eszközöket. (BrandTrend)
Olvass tovább
Növekedéssel zárta az évet az IKEA
14 százalékkal nőtt az IKEA Magyarország nettó árbevétele.
Olvass tovább
Megjelent az Emirates féléves jelentése
A teljes árbevétel 6 százalékos növekedéssel 49,4 milliárd dirhamra nőtt.
Olvass tovább
Újabb értékesítési rekord
4,146 milliárd svéd koronára nőtt az Axis Communications értékesítési árbevétele.
Olvass tovább
A Huawei folytatja üzletpolitikáját
A cég együttes éves bevétele elérte a 75,1 milliárd amerikai dollárt.
Olvass tovább
Növelte részesedését a Szentkirályi-Kékkúti
Közel 15 milliárd forintos árbevételt ért el 2016-ban.
Olvass tovább