Környezetkutató bevonásával folytatja zöld kampányát az ALDI

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Idén ősszel folytatja a fenntarthatósági törekvéseit bemutató, illetve a környezeti szemléletformálást célzó zöld kampányát az ALDI. A promóció elsődleges célja, hogy megismertesse a vásárlókkal az ALDI környezetvédelmi intézkedéseit, az árucikkeken használt védjegyeket és tanúsítványokat, illetve egy ismert környezetkutató bevonásával hasznos gyakorlati tanácsokat adjon a vásárlóknak a környezettudatos életmód fejlesztéséhez.
Olvass tovább

Az ALDI a víz fontosságára hívja fel a figyelmet

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A vállalat március 24-én induló „Óvjuk a természetet, használjunk kevesebb vizet!“ kampányával a víz fontosságára hívja fel a figyelmet. Ennek keretében az áruházlánc a WWF Magyarország LIFE projektjének következő három éven át tartó biomonitoringját támogatja, továbbá a kampány részeként saját honlapján és közösségi média felületein számos tanáccsal, ötlettel segíti a fogyasztókat abban, hogy csökkentsék saját vízfelhasználásukat és óvják a bolygó vízkészletét.
Olvass tovább

Nyertek az ALDI termékei „Az Év Terméke Díj”-on

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Két évvel ezelőtt négy, tavaly hét, idén ismét négy ALDI sajátmárkás, innovatív termék nyerte el Az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Visonary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. A mostani nyertesek a teljes kiőrlésű purpur vekni, a poharas joghurtdesszert, az ínyenc tál és a light hámozott sertésvirsli. (BrandTrend)
Olvass tovább