A Médiaunió Alapítvány "Mesélj mindennap!" kampánya Benedek Elek születésnapján, a magyar népmese napján indult.
Olvass tovább
A hat nyerte a Médiaunió tenderét
"A sport mindenkié!" témában indítja 2012-es kampányát a pozitív társadalmi változások előmozdításának érdekében a Médiaunió Alapítvány.
Olvass tovább
Az amerikaiak bíznak a felsőfokú végzettségben
OnBrand-Kutatás
A Gallup friss kutatása szerint az amerikaiak többsége szerint a főiskolai vagy egyetemi végzettség elengedhetetlen a jó álláshoz. A közvélemény-kutató cég és a Lumina Oktatási Alapítvány közös felmérése szerint a megkérdezett nagykorúak 69 százaléka osztja ezt a nézetet.
Olvass tovább
Női dilemmák: család, karrier és az okostelefon
A munka és a magánélet összehangolása bonyolult feladat. Hogyan segíthet a mobilkommunikáció? - többek között erre a kérdésre keresték a választ a Telenor és a SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány fórumán.
Olvass tovább
Szponzorok az Éjszakai Futáson
Először volt névadó szponzora az EDF a Világjátékok Alapítvány és a BSI (Budapest Sportiroda) hagyományos nyárbúcsúztató futóeseményének, az Éjszakai Futásnak. A mezőnyben ott volt a névadó főszponzor magyarországi főigazgatója, illetve az EDF 180 dolgozója.
Olvass tovább
Követhetetlenek a hazánkba érkező EU források
Az ELTE TÁTK és a Soteria Alapítvány közös kutatása szerint elsődlegesen a forráshiány enyhítésére használják fel az Európai Unió társadalmi programjaiból lehívható anyagi támogatásokat. A szakértők szerint Magyarország rendkívüli mennyiségű pénzt hív le, ellenben ezek felhasználása a megcélzott társadalmi csoportok helyzetében nem hoz javulást.
Olvass tovább
A Carbon Group és a Próbakő nyerte a Médiaunió tenderét
"Rajtad is múlik a fogyatékkal élő emberek integrációja!" szlogennel indítja 2010-es megakampányát a pozitív társadalmi változások eléréséért tavaly életrehívott Médiaunió. A társadalmi célú kampány tervezésére és levezénylésére idén is pályázatot írt ki az Alapítvány, amelynek elnöksége és szakmai zsűrije a beérkezett pályázatok közül a Carbon Group és a Próbakő Kommunikáció közös munkáját ítélte legjobbnak.
Olvass tovább
Együttműködés az újságírás oktatásban
A Népszabadság Ringier Oktatási Alapítvány és a Zsigmond Király Főiskola közös képzéseket indítanak a 2009-2010-es tanév második félévétől. A megállapodás keretében, a jövőben, mind a nyomtatott, mind az elektronikus újságírás területén, a politikai-, sport-, magazin és minőségi bulvár- szakújságírói képzésekben vesz részt a Népszabadság Ringier Oktatási Alapítvány.
Olvass tovább
7. Szabadfogású Számítógép-verseny
alapítvány, az, kommunikációs, központ, kulturális, szabadfogású, számítógép-versenyt., t-home, és t-mobile.
Hetedik alkalommal hirdeti meg a C3 Kulturális és Kommunikációs Központ Alapítvány a 19 év alattiak számára a Szabadfogású Számítógép-versenyt. Az idén nem csak a T-Home, hanem a T-Mobile is támogatja az eseményt, hiszen szívesen állnak olyan kezdeményezések mellé, amelyek ösztönzik az innovációt és a fiatal generáció alkotókedvét.
Olvass tovább
Indul a 2010-es társadalmi célú kampány téma-jelölése
Javában zajlik a Médiaunió Alapítvány 2009-es kampánya, mely "Nincs de, Rajtad is múlik!" szlogennel az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál. A Médiaunió Kuratóriuma a most futó kampánnyal párhuzamosan meghirdeti a 2010-es kampányra vonatkozó pályázatát. 2009. március 13-tól április végéig civil szervezetek és egyének, intézmények és szervezetek jelölhetnek témát 2010-re.
Olvass tovább