Világszerte egyre többen bíznak az online reklámokban

Kategória: Kutatás.

A Nielsen globális online fogyasztói kutatásából kiderül, hogy az Internet-használók 41%-a bízik az online hirdetésekben. Latin-Amerikában a legmagasabb a bizalom foka, itt a felhasználók 53%-a pozitívan áll az internetes reklámokhoz. Az Ázsia-Csendes-óceán régió, a Közel-Kelet és Afrika következett a sorban, végül Észak-Amerika és Európa.
Olvass tovább

Digitális egészségügy Afrikának

Kategória: Aktuális.

Az Ericsson az ENSZ együttműködési hivatalával közösen, a távközlés felhasználásával juttatja el a mobil egészségügyi alkalmazásokat és szolgáltatásokat (m-egészségügy), valamint a távgyógyítást Afrika vidéki területeire. Az ENSZ Digitális Egészségügyi Kezdeményezésének alapítótagjaként az Ericsson újabb lépéssel járul hozzá a világméretű szegénység visszaszorítására irányuló Millenniumi Fejlesztési Célok (Millennium Development Goals, MDG-k) eléréséhez.
Olvass tovább