Az ACG Reklámügynökség 2014 óta az Ofotért partnere.
Olvass tovább
Az ACG az Év Ügynöksége az Effie-n
Az idei évben újdonságként a Platina Effie odaítéléséről külön szakmai bíráló bizottság döntött.
Olvass tovább
Újabb magyar csapat versenyezhet a Cannes Lions fesztiválon
Az idén második alkalommal rendezik meg a kreatív technológiai megoldásokat díjazó Change for Good Hackathont a Cannes Lions fesztiválon. Az ACG csapatát több mint 200 jelentkező közül választották ki a verseny cannes-i döntőjébe, ahol másik öt nemzetközi ügynökség indulóival versenyezhetnek a végső győzelemért.
Olvass tovább
Játékra hívnak a Jenga-tornyok
Kampányt indított a Hasbro Magyarország.
Olvass tovább
Monopoly szerencsemezővé alakult a villamosmegálló
Az installáció segítségével most bárki a társasjáték közepébe csöppenhet.
Olvass tovább
A Sony portfólió PR-ügynökséget vált
A csatornák képviseletét az ACG PRo látja el.
Olvass tovább
Régiós gaming ernyőmárkát épít az ACG
Hét országra szóló megbízást kaptak az IKO Digitaltól.
Olvass tovább
Az ACG a leghatékonyabb
Kategóriájában már harmadik éve világelső az Effie hatékonysági ranglistáján.
Olvass tovább
Átcsoportosít az ACG
13 év után változtatnak a versenystratégián.
Olvass tovább
Az ACG lett az E.ON lead ügynöksége
Az ACG 2018. január 1-től lead ügynökségként segíti a márka integrált, 360 fokos kommunikációját.
Olvass tovább