Employer brandinggel erősít az Accor

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Hazánkban a 300 szobásnál nagyobb szállodákban 31 százalékos, a 100-200 szobás szállodák esetében 54 százalék felett volt tavaly az éves fluktuáció a munkavállalók körében a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége felmérése szerint, melyben 84 tagszálloda vett részt. A Szövetség elmondása szerint évről évre nő a fluktuáció a hazai szállodaiparban, a problémát pedig csak tetézi, hogy a szállodák átlagosan 3-5%-kal növelnék az alkalmazottak számát, ha tudnák. Az eddigi kampányszerű megoldáskereséssel felhagyva a hazánkban 19 szállodával jelen lévő Accor hotellánc is az integrált stratégiai szemlélet felé fordulva igyekszik bevonzani és megtartani a tehetségeket. Első lépésként a felsővezetőkkel készítendő átfogó interjúk, majd az 1200 alkalmazott preferenciáinak és elvárásainak
Olvass tovább

Új globális márkastratégia az Accor Hotelsnél

Kategória: Aktuális.

A már tisztán csak szállodákkal foglalkozó, a szállodaüzemeltetés, franchise adás és a professzionális eszköz és létesitmény gazdálkodás terén jelentős tapasztalatot felhalmozó Accor bemutatta új stratégiáját, amellyel új fejezetet kezdett történetében az ibis, ibis styles és ibis budget economy márkák bejelentését követően.
Olvass tovább