A vloggerek és a fogyasztók felelőssége

Kategória: socialbranding.

Felelős digitális vállalatként a Vodafone Magyarország mindig is nagyon fontosnak tartotta, hogy tegyen a digitális szakadék felszámolásáért, a társadalmi különbségekből adódó hozzáférési nehézségek leküzdéséért. Többek között ezen törekvés hívta életre három évvel ezelőtt a Vodafone Magyarország Alapítvány által működtetett Digitális Iskola Programot. A vállalat idén is csatlakozott a Digitális Témahéthez, melynek fő célja a digitális pedagógia módszertanának népszerűsítése és köznevelésben való elterjesztése volt. Országosan több programmal volt jelen a Vodafone Magyarország a Hét programjában: Pécsen robotokat készítettek a gyerekek háztartási papír- és műanyag hulladékokból, melyeket tabletek segítségével programoztak és így vezéreltek, mozgattak, Szegeden egy Vodafone Digitális Iskola Programban részt vevő
Olvass tovább

Irodalommal kampányol a Libri

Kategória: socialbranding.

A Libri március és május között a kortárs irodalomra hívja fel a figyelmet a Libri irodalmi díjak népszerűsítésével. A 2016-ban alapított díj mechanizmusa szerint a zsűri és a közönség is kiválaszthatja a döntőbe került tíz kortárs magyar irodalmi alkotás közül a kedvencét. A díjak ünnepélyes átadóünnepsége május 15-én lesz. (BrandTrend) Source: New feed
Olvass tovább

A fenntarthatóságra ösztönöz a Xerox és a PrintReleaf

Kategória: socialbranding.

A Xerox menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) felhasználói a Föld visszaerdősítését segíthetik. A Xerox új együttműködő partnere, a PrintReleaf a “te nyomtatsz egyet, mi ültetünk egyet” elv alapján kiszámolja, hány új fa ültetésével lehet pótolni a nyomtatás során elhasznált papírmennyiséget az erre kijelölt területeken. (BrandTrend) Source: New feed
Olvass tovább

Kulcsterületeken erősít új szakértővel az EY

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Partnerként csatlakozott az EY üzleti tanácsadással foglalkozó csapatához Demeter Ákos, aki korábban jelentős tapasztalatot szerzett mind a bank- mind a tanácsadói szektorban. 2018 márciusától támogatja a szervezet ügyfeleit többek között vállalatuk teljesítményének és hatékonyságának növelésében, valamint a ma már nélkülözhetetlen digitális átállás folyamatában. (BrandTrend)
Olvass tovább

Kevin visszatér az RTL Klub képernyőjére

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Nem a Reszkessetek betörök bajkeverője próbálja lehűteni az épphogy csak ébredező tavaszt, a közösségi médiában egyre népszerűbb Kevin kutya jelentkezik saját műsorral az RTL Klubon. A Reggeliből örökbefogadott árva kutyus mára igazi kanapéblöki lett, aki május 5-től szombaton délelőttönként gazdájával, Molnár Karesszel várja a nézőket a Pacsi! című kutyás reality-magazinban. Az egyre népszerűbb városi kutyás életforma számos kérdést vet fel még a legnagyobb állatbarátok körében is, a Pacsi!-ban ezekre próbálják együtt megtalálni a válaszokat, emellett pedig minél több menhelyi kutyusnak segítenek otthonra lelni. (BrandTrend)
Olvass tovább