Átmeneti otthonból jutott lakáshoz két család

Kategória: socialbranding.

Önkormányzati lakásba költözött az a két család, akiknek széles körű összefogás biztosított önálló lakhatást. A lakásokat a zuglói önkormányzat bocsátotta az átmeneti otthonban élő családok rendelkezésére, akik a Habitat for Humanity Magyarország segítségével újították fel, tették lakhatóvá új otthonaikat az elmúlt egy évben. A Habitat for Humanity Magyarország a XIV. kerület önkormányzatával, a Szociális Rehabilitációs Alapítvánnyal (SZÉRA), illetve a Saint-Gobain Initiatives Alapítvánnyal együttműködésben már második éve segíti az albérlet piacról kiszorult családok saját lakáshoz jutását. Az idei évben a szervezet Második Esély programja keretében két család jutott bérleti joghoz, és az elmúlt hetekben költöztek be új otthonaikba. „Ma Magyarországon körülbelül
Olvass tovább

Biztonságos internetezés, online randizás és mémek

Kategória: socialbranding.

Átadták a Telenor NetBiztos pályázat díjait pénteken, a DUE Országos Ifjúsági Sajtófesztiválján. A pályázó diákújságírók feladata az volt, hogy újszerűen, izgalmas megoldásokkal mutassák be a biztonságos internethasználattal kapcsolatos témákat. Tudod, mire figyelj szörfölés, csetelés, keresgélés, zenehallgatás, videónézés és blogolás közben? Készíts róla videót, hogy segíts a többieknek is okosan használni a netet! Ezzel a felhívással hirdették meg a DUE Médiahálózat – a diákújságíró egyesület idei NetBiztos pályázatát, amelyet a Telenor támogatott. A legsikeresebb pályaművek a biztonságos csetelés és adatvédelem, illetve az online randizás és a mémek témáit boncolgatták. Az első helyezett, Szendi Mátyás „Internetezz okosan” című videója ötletesen, animációs technikával mutatja
Olvass tovább