Sportolásra buzdító tűzfalfestmény jelent meg Budán

Kategória: socialbranding.

A Főváros ötletéből és megbízásából életre hívott festmény a városi sport népszerűsítésére és a közösségi sportolásra hívja fel a figyelmet Budapest egyik frekventált pontján, ezzel is utalva a 2019-es évre, amikor Budapest lesz Európa Sportfővárosa. A mindenki számára elérhető köztéri művet a Színes Város Csoport alkotta meg. A „Budapest Sportfőváros 2019” című falfestmény üzenete ezúttal a közösségi és tömegsportra fókuszál, hiszen Budapest mindenki számára elérhető módon kínál számtalan sportolási lehetőséget az egész család számára. Az inspiráció arra is utal, hogy nézzünk más szemmel a városunkra, és fedezzük fel a benne rejlő lehetőségeket, hiszen ma már megannyi, ingyen használható szabadtéri kondipark,
Olvass tovább

DRESS UP! Kampány a fiatal lányokért

Kategória: socialbranding.

„Ha a szíved nem kirakat, a tested miért lehet az?” mottóval indított kampányt Bereczki Enikő, ifjúsági szakértő, a Pán Péter Stop! bloggere, amelyhez több médiaszemélyiség és szakember csatlakozott, köztük  Bombera Krisztina televíziós újságíró, Dr. Baracsi Katalin internetjogász, Kósa Erika üzletasszony, a Kósa Erika Akadémia alapítója, Yurkov stílustanácsadó iroda, Dr. Schiffer Miklós stílusszakember, Gyurácz Eszter műsorvezető, Szentesi Réka történész, divatkutató, Császár Enikő, a Pretto alapítója, divattervező, Nagy Janka gyerekpszichológus, Trunk Tomi DABLTY,  illetve számos szervezet, mint például a Nemzetközi Gyerekmentő Szolgálat, a Safer Internet Program, a Happy Family Családi infóportál, a Jövőképp Egyesület és további együttműködő partnerek. A közösségi média önértékelési problémákat okozó hatásairól számos cikk és tanulmány született már. A fiatalokra különösen igaz ez, hiszen az interneten, főként a közösségi médiában napi
Olvass tovább