Lassan nyitunk az innovációk felé

Kategória: socialbranding.

A magyar fiatalok négyötöde leginkább magának szeretne bizonyítani, míg a külföldi hallgatóknak inkább a család véleménye számít. A hazai egyetemisták saját teljesítményüket elsősorban osztályzataik alapján ítélik meg, a külföldiek viszont a tudományos és gyakorlati tevékenységüket is hasonlóan fontosnak tartják, mint az érdemjegyeiket. A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) harmadik alkalommal készítette el METU Index nevű kutatását, melynek során saját magyar és külföldi hallgatóit kérdezte meg az innovációhoz, a változáshoz és az egyéni teljesítményhez való viszonyukról. A METU idén is saját TEDx konferenciát szervez, amely a kutatásban is elemzett témákkal, illetve a sokszínűség innovációban betöltött szerepével foglalkozik. A kutatás eredménye szerint a
Olvass tovább

Ezerötszázan vettek részt a jótékonysági akcióban

Kategória: socialbranding.

Hat helyszín, 1500 résztvevő, közel kétmillió forint támogatás: 2018. júniusában ismét országos kerékpáros akcióval segítette a beteg gyermekek gyógyítását az Amway. 2014-ben, a Semmelweis Egyetem I. Sz. Gyermekgyógyászati Klinikájának 175. évfordulója alkalmából hagyományteremtő céllal rendezték meg az első Tour de Bókay jótékonysági bringázást, melyhez az Amway főtámogatóként csatlakozott. Az akció célja az volt, hogy a résztvevők 10 kilométer kerekezéssel és jelképes részvételi díjjal támogassák a kórház munkáját. A program akkora sikert aratott, hogy a budapesti akcióhoz csatlakozva az Amway az elmúlt négy évben országszerte több helyszínen is megszervezte az adománygyűjtő kerékpározást. Idén Budapesten, Gyöngyösön, Vácon, Debrecenben, Kiskunhalason és Nagykanizsán összesen
Olvass tovább

A Cartoon Network bemutatta a nőket támogató programját

Kategória: socialbranding.

A Cartoon Network ezen a héten az Annecy Nemzetközi Animációfesztiválon és a MIFA-n képviseltette magát, ahol a program középpontjában a nők animációs filmgyártásban való egyre növekvő szerepvállalása áll. Ennek részeként a gyerektévé örömmel mutatja be annak az európai diáklánynak a munkáit, akit anyagilag támogat az animációs tanulmányainak befejezésében. Mint az már tavaly is elhangzott, a Cartoon Network célja, hogy felkutassa és támogassa a tehetséges animációkészítőket. A Cartoon Network Celebrates Women in the World of Animation nevű stúdióbeszélgetésen a jelenlévők a csatornánál dolgozó legsikeresebb, leginspirálóbb és legbefolyásosabb nőkkel találkozhattak. A csatorna egyben bemutatta őszi premierjeit is, többek köztet egy exkluzív részlet a brit
Olvass tovább

A vega hot-dog csak a kezdet

Kategória: socialbranding.

A svéd lakberendezési vállalat a napokban jelentette be főbb, fenntarthatósággal kapcsolatos vállalásait: Az IKEA összes termékét az új, körkörös gazdaság (egyszeri fogyasztás helyett többszöri használatra tervezett) előírásainak megfelelően fogja fejleszteni, hogy 2030-ra kizárólag megújuló és újrahasznosított anyagokból készített termékeket értékesítsen. Kevesebb alkatrész, egyszerűbb össze- és szétszerelhetőség: A svéd lakberendezési vállalat jelenleg azon dolgozik, hogy könnyebbé tegye az emberek számára, hogy a termékeket hazavigyék, azokat hosszú ideig használják, ugyanakkor tovább is tudják majd adni őket, ha megválnának tőlük. Nincs több egyszer használatos műanyag: Az IKEA kínálata semmilyen egyszer használatos műanyag terméket nem fog tartalmazni, valamint nem használják majd azokat a dolgozói
Olvass tovább