Víz, víz, tiszta víz

Kategória: socialbranding.

2015-ben, az ENSZ 70. közgyűlésén a világ vezetői elfogadták az új fenntartható fejlődési keretrendszert, amelynek 17 célja közül a hatodik „a vízhez, a szanitációhoz történő hozzáférés és fenntartható használat biztosítása mindenki számára”. „A fenntarthatósági célok megvalósításában és az elért eredmények nyomon követésében a statisztikai hivataloknak fontos szerepük van, így környezetünk állapotának és a természeti erőforrások felhasználásának vizsgálatát a Központi Statisztikai Hivatal is kiemelt feladatának tekinti” – mondta dr. Vukovich Gabriella, a KSH elnöke. A víz világnapja apropóján összegyűjtöttek néhányat a vízfogyasztással és vízgazdálkodással, valamint a természetes vizeink helyzetével foglalkozó KSH‑adatokból. 2000 és 2015 között Magyarországon az egy főre jutó éves
Olvass tovább

A feminizmus nem szitokszó

Kategória: socialbranding.

Közeleg a legjobb színésznők, a legtehetségesebb énekesnők, a leginspirálóbb közösségimédia-sztárok, a legnépszerűbb lakberendezők és a legötletesebb kiegészítő- és divattervezők gálája. A GLAMOUR Women of the Year évről évre felvonultatja hazánk büszkeségeit, hogy közülük az olvasók megszavazhassák minden kategórián belül az év kiválasztottját. Rajtuk kívül mindig van egy további kategória is: Az év hősnője díj, melyről a szerkesztőség dönti el, hogy kinek szeretné átadni. Idén ezt a díjat az Üvegplafon blog két alapítójának, Gát Annának és Réz Annának ítélte oda a magazin. A díj elsősorban azokra szeretné irányítani a figyelmet a pink szőnyegen, akik a mindennapjainkat érintő szociális problémák, vagy hiányosságok
Olvass tovább