Kategória: Aktuális és Röviden.

Hogyan szűrjünk belőle, ill. hogyan szerezzük meg azokat, amelyekre cégünknek szüksége van?

Ez a központi kérdése A piackutatás egyszerűem, kis-és középvállalkozásoknak című könyvnek, amelyet a szerző Bohnné Keleti Katalin azzal a céllal írt, hogy mindazt, amit tud a piac-és marketingkutatásról, megossza a vállalkozásokkal, megmutassa, hogy a kisebb cégek is végezhetnek, vagy végeztethetnek kutatást, csak jól fel kell készülni rá.

A könyv a szakmai ismeretek mellett három fókusz témára épül: piackutatás, konkurencia elemzés, elégedettség vizsgálatok.

A három nagy témát egyéb, hasznos tanácsokat és információkat tartalmazó fejezetek (jog, szakértés) egészítik ki.

Az esettanulmányok valós helyzeteket, tényleges kutatásokat is bemutatnak.
(BrandTrend)