Kategória: Aktuális.

Admin kategória: Képes hír.

Az ötlet jó volt, az élet azonban közbeszólt. Az N-TV és az N24 mérvadó német csatornák így már nem sugározzák tovább a Törökországot, mint gazdasági befektetések helyszínét promótáló reklámszpotot. A szpot mögött a török gazdasági minisztérium állt.

Az ok: Sigmar Gabire , német külügyminiszter az aktuális történésekre, a politikai disszonanciára tekintettel óvott a törökországi  invesztícióktól, így a nagy reputációjú tévécsatornák is visszakoztak.

A Törökországot, mint gazdasági helyszínt népszerűsítő kampányban (Come to Turkey and discover your own story)  Podolski-n kívül az Unilever és a Fiat Chrysler vezetői is részt vállaltak. (Forrás: wuv.de)

Bár a sugárzás leállt, mégis jó példa volt arra, amikor egy ország illetékesei az országmárkát  nem szűken turisztikai desztinációként kezelik.
(dr. Jánosy Zsuzsanna, BrandTrend)