Motorzaj vagy koncertszóló, Robbie Williams és a Volkswagen megtalálták a közös hangot. Robbie Williams és a Volkswagen együttműködése pár napja nyílt titok, a találgatások csak abban voltak, vajon mivel inspirálja egymást az autógyártó és a showsztár. Most hivatalos a teljes igazság. Robbie Williams vezeti az autógyár kommunikációs munkáját.
November végén Robbie Williams kiposztolta, hogy új kihívást keres. Azóta szárnyra kaptak a találgatások. Vajon az IKEA vagy talán a Mercedes az, aki közösen tervezi a jövőtt Robbie-val ? Sőt még a londoni német nagykövetség is felmerült lehetséges jövőbeli partnerként a híresztelésekben. És mi az igazság? Nem “csak” egy reklámarcként, hanem valós alkotóként társult a Volkswagenhez Williams.
A foci mellett a zene egyébként is nagy szerepet kapott és kap továbbra is a Volkswagennél. A Pink Floyd, Genesis, Rolling Stones után most Robbie-val a Volkswagennél a zenei együttműködések új dimenziója született meg.

“20 új kreatív anyag készült Robbieval. 40 digitális csatornán, köztük a Spotify-on sugározzuk majd ezeket”, mondta Kothe, a VW németországi marketing vezetője.
(BrandTrend)