Kategória: Aktuális.

Az Alapítvány felfogható a „média CSR-jaként”, hiszen minden médium és partner, amely felületet adott vagy segítséget nyújtott a társadalmi célú reklámkampányukban, önmaga felelősségét is elismerte a kiskorúakra vonatkozó tartalmak tekintetében. A társadalmi célú kampány az ATL felületen főképp a szülőkhöz szól, de az online és közösségi kommunikációban a 12-18 éves korosztályt is megszólították.

Schmidt Mária

„Egyre többen vagyunk, egyre többen csatlakoznak hozzánk és adnak pro bono reklámfelületet, és ez erőt ad nekünk a folytatáshoz.” – mondta Schmidt Mária. „Éppen itt is most szeretném bejelenteni, hogy Kurátor-társaimmal (Hankiss Elemérrel, Novák Péterrel, Rudolf Péterrel és Somody Imrével) együtt idén ősszel úgy döntöttünk, a felelős médiahasználatra, médiatudatosságra vonatkozó kampányt 2015-ben is folytatjuk. Mindannyian úgy érezzük, hogy a téma számtalan lehetőséget rejt még magában, és olyan munkát kezdtünk el idén, amelynek nagyon az elején járunk Magyarországon. Őszintén remélem, hogy idén is sok segítséget, szakmai tartalmat nyújtó szakértőink, állami és civil partnereink és a média jövőre is mellénk állnak. A téma kiválasztásával a célunk nem a média használata elleni kampány létrehozása volt. A felelős, tudatos állampolgári hozzáállás kialakítását céloztuk, kiemelten hangsúlyozva a szülők felelősségét gyermekeik és az őket ért hatások megismerésében. Tippeket készítettünk honlapunkon számukra, hogy megkönnyítsük a teendőket. Konkrét segítséget nyújtottunk a tanároknak: oktatófilmet készítettünk, hogy a tanórákon a film levetítésével felvethessék a biztonságos internetezés témáját.”

Az eredményekről: listaáron 515 millió forint értékű reklámfelületen zajlott a 2014-es kampány. Az IMEDIA adatai szerint a témában másfélszer annyi cikk, publikáció, riport jelent meg a magyar médiában idén, mint a kampányt megelőző évben.
(BrandTrend)