Kategória: Aktuális.

Most induló CSR kampányával csatlakozott a Szentkirályi Ásványvíz A Játékkészítő című darabhoz. A kampány során, mely a vízkészlet megőrzésére hívja fel a figyelmet, a másfél literes palackokon jelennek meg a darab figurái. A Szentkirályi egy facebook játékkal is erősíti a kampányt, melyben a darab egyik hősére, Aquatániára, a Víz Úrnőjére vonatkozó kérdés megválaszolásával lehet nyerni.

A Játékkésztő figuráit felhasználva kerül piacra a TulipánTündér Pordukció és a Libri közös kiadványa, A Játékkészítő című “Akciófüzet”, egy gyermekek számára készült foglalkoztató.

Szolgáltatásaival csatlakozott A Játékkészítőhöz a 6×6 taxi és az IBUSZ is. Előbbi az előadások napján a színházlátogatóknak ígér extra szolgáltatásokat, míg az IBUSZ a vidéki látogatóknak segít ún. “Mesebuszok” indításával az ország nagyobb városaiból a fővárosba.

Médiatámogatóként állt a darab mellé a Class FM, az Origo, a Central Médiacsoport, a Hamu és Gyémánt kiadó és a Médiaworks valamint a Minimax csatorna, illetve különszámot szentelt a darabnak a Füles rejtvényújság és a Kincs programmagazin is.

jatekkeszito

Egy zenei kiadvánnyal is előrukkolt a produkció. A nemrég piacra került CD-n a musical dalai hallhatók, a kiadványt a Magneoton kiadó gondozza.
(BrandTrend)