Kategória: Aktuális.

„Ügyfeleink egyszerű, biztonságos és kényelmes megoldásokat keresnek, és ez alól a személyes pénzügyek sem jelentenek kivételt. Az általunk nyújtott új szolgáltatással a lehető legkényelmesebbé és legegyszerűbbé tesszük a személyes pénzügyek intézését és páratlan ügyfélélményt szeretnénk nyújtani ezen a területen. Nagyon büszke vagyok arra, hogy működésünk 20. évfordulóját új szolgáltatásunk bejelentésével ünnepelhetjük, amely kitűnő példa arra, hogyan javítja a mobilkommunikáció az életminőséget, és miként alakít egy hagyományos szolgáltatást kiváló minőségű, innovatív és egyedülálló megoldássá” – mutatta be az új szolgáltatást Christopher Laska, a Telenor Magyarország vezérigazgatója.

„A Telenor által közvetített pénzügyi szolgáltatás új szemléletet testesít meg a személyes pénzügyek terén. Az okostelefonnal és Hipernettel rendelkező ügyfeleinknek szánt szolgáltatás egy hitelkártya és egy mobil alkalmazás, valamint különféle kedvezmények és előnyök rendkívül vonzó kombinációjára épül. Digitális szolgáltatásainkhoz hasonlóan ezt a koncepciót is helyben, ügyfeleink igényei és elvárásai alapján dolgoztuk ki. Legyen szó tehát felhő alapú megoldásról, zenéről, TV-ről vagy személyes pénzügyekről – ügyfeleink bármelyiket igénybe vehetik egy mobiltelefon, a Hipernet és a Telenor megfelelő digitális szolgáltatása segítségével” – mutatott rá Takács Zoltán, a Telenor Magyarország digitális szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

A szolgáltatás kizárólagos pénzügyi szolgáltató partnere a Budapest Bank Zrt.

„Közös célunk olyan innovatív szolgáltatások létrehozása, amelyek alapjaiban változtatják meg azt, amit ma a napi pénzügyek intézéséről gondolunk. A mobil készülékek egyre jelentősebb szerepet töltenek be életünkben, évekkel ezelőtt még elképzelhetetlen új technikai lehetőségek nyílnak, és ez lépéskényszerbe hozza a bankszektort is. Azáltal, hogy a Budapest Bank a Telenor pénzügyi szolgáltató partnere ebben a kezdeményezésben, lehetővé válik, hogy a változások számunkra ne kényszert, hanem lehetőséget jelentsenek, és ne csak kövessük a mobil bankolás trendjeit, hanem mi diktáljuk azokat” – ­­hangsúlyozta Zolnai György, a Budapest Bank elnök-vezérigazgatója.

További információ: www.telenor.hu/mycard
(BrandTrend)