Kategória: Aktuális.

Kezdetét vette a karácsonyi vásárlási láz: napról napra zsúfoltabbak az üzletek, és egyre többen keresik fel a webáruházakat is, kihasználva az otthoni vásárlás kényelmét. Kutatási adatok alátámasztják, hogy a teljes éves online vásárlásoknak körülbelül a negyede realizálódik a november-decemberi időszakban.

A Telekomnál a karácsonyt megelőző egy hónap értékesítésének forgalma jóval meghaladja az átlagosnak számító hónapok forgalmának a dupláját. Az online megrendelések még ennél is erősebb felfutást mutatnak: az átlagos hónapok forgalmának háromszorosa realizálódik az ünnepi időszakban, az utolsó héten pedig háromszor nagyobb a hajlandóság a vásárlásra, mint az év egyéb időszakaiban. Az utóbbi egy hónap online vásárlói tevékenységei a tavalyi évnél is erősebb vásárlási kedvet jeleznek előre.

A szolgáltatónál arra számítanak, hogy idén a sikertermékek egyértelműen a 4G-képes okostelefonok lesznek minden árkategóriában, de továbbra is népszerűek a táblagépek és a smart TV készülékek.

A Telekomnál az üzleti szegmensben is kétszer annyi mobileszközt értékesítenek decemberben, mint az év többi hónapjában átlagosan, itt a prémium kategóriás készülékek iránt nő a leginkább a kereslet.
(BrandTrend)