Kategória: Aktuális.

Bátran elmondaná első egymilliója történetét Prohászka Ottó, a magyar tulajdonú Tutti Élelmiszeripari Kft. ügyvezetője. A közel 5 milliárdos forgalmú élelmiszergyártó nem privatizálással, vagy egyéb trükkös megoldásokkal, hanem a nulláról kezdve, tisztességes munkával és a munkavállalók megbecsülésével érte el jelenlegi sikereit. November 19-én a vállalat piaci példamutatását a 2014-es Üzleti Etikai Díjjal ismerték el, amelyet 15. alkalommal osztott ki a Piac&Profit üzleti magazin.

„A Tutti sikere a következetességnek, a tervszerűségnek, a nyereség visszaforgatásának, a folyamatos fejlesztésnek köszönhető. Az Üzleti Etikai Díj azért különösen fontos nekem, mert ezzel elismerték azt az életfilozófiát, amivel a céget immár 29 éve vezetem, mióta megalapítottam. Itt a Tuttiban ugyanis olyan elveket sikerült megvalósítanunk, melyekkel példaértékűek lettünk országos szinten is.” – vallja Prohászka Ottó.

A cég beszállítóinak a Tutti sohasem maradt adósa, üzleti partnereivel hosszú távú, kiegyensúlyozott kapcsolatra törekszik. A cég etikai magatartásának alappillére a családbarát szemlélet, mely a gyakorlatban rendszeres közösségi programokkal, szabadidős tevékenységekkel párosul.

A Tutti Kft. filozófiájában kezdetektől fogva kiemelt helyen szerepel a karitatív tevékenység, évi 10 millió forint fölötti összeget fordítanak jótékonykodásra, elsősorban szűkebb környezetük problémáira összpontosítva. Ennek szellemében támogatják többek között a helyi sportegyesületeket, oktatási és kulturális intézményeket, valamint nonprofit szervezeteket.
(BrandTrend)