Kategória: Aktuális.

Az elismerés azokat a leghatékonyabb marketing programokat jutalmazza, amelyek mérhető eredményeket értek el a fogyasztói viselkedés megváltoztatása terén, illetve növelték az igényeket a fenntarthatóbb termékek és szolgáltatások iránt  oly módon, hogy marketingkommunikációjuk részévé tették a fenntartható fejlődés előmozdításának kérdését.

A Positive Change Effie ötlete a 2013-ban Davos-ban rendezett Forum’s Annual Meeting egyik projektjének megbeszélésén vetődött fel. Az Engaging Tomorrow’s Consumer fórumán résztvevő vállalatvezetők felismerték a kapcsolatteremtés lehetőségét a fogyasztói szándék és cselekvés között a fenntarthatóság promotálásával azáltal, hogy olyan márkákat díjaznak, amelyek a fenntarthatóság kérdésére kiemelkedő hangsúlyt fektetnek marketing programjaikban.

A Positive Change Effie 2015-re nevezéseiket 2014. december 4. és 2015. január 12. között, az alábbi címen nyújthatják be az érdeklődők: http://effie.org/award_program/partner/76

A verseny finalistái és nyertesei az Effie Hatékonysági Index 2015-be is bekerülnek. A beérkező pályázatok elbírálása ezúttal is online zajlik majd, több fordulóban, szigorú pontrendszer alapján.

“A Positive Change Effie olyan ügynökségek és megbízóik kampánystratégiáit díjazza, amelyekben a fenntarthatóság priorizált helyen szerepel, előmozdítva ezzel a felelősségteljes fogyasztói magatartást, illetve a többi piaci szereplő elkötelezettségét a fenntartható fejlődés irányába” – fogalmazott Aczél László, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek (MAKSZ) elnöke, az Effie Hungary egyik főszervezője.
(BrandTrend)