Kategória: Aktuális.

Az Emirates és a Dubaji Idegenforgalmi és Kereskedelmi Marketingosztály (DTCM) új, globális kampánya a hazájuk, Dubaj változatos világát, valamint a modernkori vívmányok és a tradíciók találkozását mutatja be. A globális kampány az európai, ázsiai, latin-amerikai és közel-keleti piacokra, utasokra összpontosít.

„Dubaj mára elismert globális központtá és célállomássá vált, az Emirates számára pedig egyúttal a saját, egyedi megkülönböztető jegyünk. Mindig is az volt a célunk, hogy összekössük Dubajt a világgal, és hogy Dubajon keresztül kapcsolatot teremtsünk a világ különböző országai között” – nyilatkozta Őfelsége Ahmed bin Saeed
Al-Maktoum Sejk
, az Emirates Airline és az Emirates Csoport elnök-vezérigazgatója. „Dinamikus városunk folyamatosan fejlődik az Őfelsége, Mohammad bin Rashid Al Maktoum Sejk „Tourism Vision for 2020” programjában megfogalmazott célok mentén. Legyen szó új vagy visszatérő vendégekről, Dubaj mindig tartogat valami újat a látogatók számára, amit felfedezhetnek, amit megoszthatnak egymással. Dubaj közel 11 millió nemzetközi vendéget fogadott az elmúlt évben. A látogatószámot szeretnénk növelni, és arra törekszünk, hogy izgalmas városunk a nemzetközi utazók elsődleges célállomásává váljon. Annak érdekében, hogy ezt a célt teljesítsük, az Emirates és a DTCM minden lehetőséget megragad, hogy bemutassa a várost – legyen szó nemzetközi és vállalati rendezvényekről, szponzorációról vagy marketing kampányokról. Reményeink szerint az új kampányunk hozzájárul ahhoz, hogy világszerte még több látogatót megérintsen Dubaj varázsa.”

A nyomtatott, elektronikus, online és kültéri médiában megjelenő „Találkozzunk Dubajban!” kampány egyszerre mutatja be a város jól ismert és sokak számára ismeretlen lehetőségeit, hogy átadja a folyamatosan fejlődő, izgalmas világváros hangulatát.

dubai

Bár az emberek többsége jól ismeri Dubaj ikonikus helyszíneit, így például a Burj Al Arab-ot, a Burj Khalifa-t vagy a Dubai Mall-t, az emírség számos további felfedeznivalót és programot tartogat a látogatók számára: sivatagi túrákat, gyönyörű strandokat, számtalan vízi sportlehetőséget, illetve egyre nívósabb művészeti- és kulturális lehetőségeket, valamint nemzetközi gasztronómiai különlegességeket.

A kampány megkérdőjelezi a várossal kapcsolatos prekoncepciókat és bemutatja a modern élet találkozását a tradíciókkal. Az egyik plakát egy egyszerű halászkunyhóban felszolgált „napi fogást” ábrázol az exkluzív Burj Al Arab toronnyal a háttérben – ezzel Dubaj tengerpartjának legegyszerűbb és legfelkapottabb vendéglátóhelyeinek szokatlan kontrasztjára építkezik. A Bu Qtair nevű kunyhó már szerepelt a sztárséf Anthony Bourdain Travel Channelen futó „No Reservations” című műsorában, ahol a kulináris művészet rejtett remekeit képviselte. Eredetileg egy tengerparti halászfalu része volt.

Egy másik hasonlóan kontrasztos példa a sétahajózás egy tradicionális arab vitorláson, a háttérben a modern város fényeivel. A sétahajók Dubaj múltjának részei, néhányuk még ma is szállít árut a Dubai-patakon Dubaj és India, Irán, valamint a szomszédos kikötők között, mint például Muscat és Bahrain.

Dubaj számos, idegenforgalmi infrastruktúrát fejlesztő beruházásnak köszönheti a népszerűségét, amelyben az Emirates Airline és a légiközlekedés kiemelt szerepet játszik.

Az Emirates amellett, hogy kulcsfontosságú turisztikai és kereskedelmi útvonalakat létesít, kiemelt támogatója számos világszínvonalú dubaji eseménynek, amelyek globális érdeklődést és nemzetközi közönséget vonzanak. Jó példái ennek az Emirates Airline Dubai Rugby 7s, az Emirates Airline Irodalmi Fesztivál, és a Dubaji Nemzetközi Filmfesztivál.
(BrandTrend)