A 12 Arany, 15 Ezüst és 25 Bronz EFFIE– t azok a kampányok kapták, amelyek a kiírás szerint 2013.január 1. és 2014.május 31. között zajlottak, igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak, s a zsűritől pályaművükre a legtöbb pontot kapták.
A hatékonyság Oscar-díjának is nevezett EFFIE 13. hazai megmérettetésén a Y&R Budapest Big marketing idea kategóriába nevezett, Katona József Színház számára készített „Gifszínház” kampánya kapta a fődíjat, a Platina EFFIE-t. Ez a kampány a MAKSZ által szervezett Arany Pengén illetve a nemrég lezajlott portorozi Golden Drum fesztiválon is Grand Prix-t nyert. A Y&R a Platina díj mellett 3 arany, 1 ezüst és 2 bronz díjat is nyert, így idén ő lett nem csak a leghatékonyabb, de a legeredményesebb pályázó is az EFFIE-n.
A Y&R-t a nemrég a világ leghatékonyabb független ügynökségének választott ACG követi: 2 arany, 2 ezüst és 3 bronz díjjal, majd az OMD következik a sorban 2 arany, 1 ezüst és 2 bronz díjával. A Gálán a legsikeresebb hirdetők sorrendben a Katona József Színház, a Heineken Hungária Sörgyárak, a Vodafone Hungary, és a Magyar Állami Operaház voltak.
Az Effie-n díjat kapott alkotások részletes listája: Effie 2014
(BrandTrend)