Az Effie-t más díjaktól az különbözteti meg, hogy a kreativitás mellett az eredményességet díjazza, ezért a szakma mellett az ügyfelek is kiemelt figyelmet szentelnek neki. Ezen megfontolásból 2011 júniusában indult el az Effie Effectiveness Index, ami a reklámügynökségek, hirdetők és márkáik hatékonyságát méri szerte a világon az Effie és a Warc globális marketingkutató vállalat együttműködésében.
Az alapítás óta az ACG egyetlen magyar ügynökségként tudott a legjobb tízbe kerülni: 2012-ben az ötödik, 2013-ban a hatodik, idén, 2014-ben pedig az első helyen rangsorolták a független ügynökségek világranglistáján. Emellett a teljes mezőnyben, – ahol a független és network ügynökségek együtt versenyeznek – is kiemelkedően szerepelt az ACG: az Effie-re nevező valamennyi ügynökség európai összesítésében a második helyet szerezte meg a magyar ügynökség.
Mint Neal Davies, az Effie Worldwide elnök-vezérigazgatója személyes hangvételű gratuláló levelében is kifejtette, több mint negyven helyi és régiós Effie verseny eredményei alapján alakulnak ki a globális rangsorok, ezért külön érdem, hogy az ACG Reklámügynökség rendre ilyen kiváló helyezéseket tudott elérni az elmúlt három évben.
„Az ACG alapítása óta nagy hangsúlyt helyezett arra, hogy a kreativitás mellett, valóban működő eredményes kommunikációs megoldásokat hozzon létre. Az, hogy 10 évvel az alapítás után egy ilyen globális lista élére tudtunk kerülni, minden korábbi várakozásunkat felülmúlta. Ez a legszebb ajándék, amit egy ügynökség a mi iparágunkban születésnapjára kaphat. Pont ezért nagyon nehéz volt magunkba tartani, de feltétlen a 10 éves jubileumi partinkon szerettük volna bejelenteni, hogy ott minden kollégánkkal, ügyfelünkkel, akinek ebben része volt, együtt ünnepelhessük meg ezt a fantasztikus eredményt.” – mondta el Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője.
(BrandTrend)