Boruzs Ákos informatikus mérnökként szerzett mesterdiplomát a Gábor Dénes Főiskola műszaki menedzser szakán, majd posztgraduális képzésen vett részt a BGF-KVIF kererskedelmi szakán. Szakmai pályafutását kisebb magánvállalatoknál kezdte webdesignerként, később pedig vezető tanácsadó és projektmenedzser pozíciót töltött be. Ezt követően az Origo Zrt.-nél, majd a Tchibo Budapest Kft.-nél helyezkedett el.
Új pozíciójában a Pannónia Csoport digitális stratégiájának összehangolásáért felel. Feladatkörébe tartozik majd a marketing, a sales, az IT, a business intelligence, a szolgáltatási és ellátási lánccal való kapcsolattartás, valamint a régió célkitűzéseinek megfelelő, új webes technológiák felkutatása, kialakítása, illetve az AVON online rendelési platformjának további fejlesztése.
Tóth Veronika, korábbi PR & Digital Manager, az új pozíció létrejöttével Marketing Kommunikációs Menedzserként folytatja pályafutását a cégnél. Ebben a pozícióban a Pannónia régió országainak marketingkommunikációs, social media, CSR, reklám és pr aktivitásaiért felel.
(BrandTrend)