Az időtállóság mindig is elvárás volt a Casionál, küldetés szintre viszont csak később emelkedett. 1981-ben a CASIO fiatal tervezője, Kikuo Ibe leejtette az édesapjától kapott drága karóráját, ami a padlón szilánkokra tört, ez pedig nem hagyta nyugodni az elkeseredett tervezőt. Elhatározta, hogy létrehozza a világ legkeményebb óráját. Egy tervezőkből és mérnökökből álló csapat a következő két évben megszállottan dolgozott, míg 200 törött prototípus után megszületett a G-SHOCK.
A karórát használtak már jégkorong helyett, kidobták egy helikopterből, átmentek rajta teherautóval, sőt postaládában is felrobbantották, de minden esetben sértetlen maradt! A brand strapabírósága rendkívül népszerűvé vált a Klein Dávidhoz hasonló extrém sportolók körében.
A hip-hop és rap világában nagyon fontos, hogy a zene által közvetített stílus és életérzés a kiegészítőkön is visszaköszönjön. Így amennyire nélkülözhetetlen a baseball sapka Deniz és a Hősök számára, annyira kultikus kiegészítői lett a G-SHOCK is.
Az aprólékosan kidolgozott, precíz és stílusos EDIFICE prémium férfi brand modelljei kitűnő választást jelentenek azoknak, akik nem tűrik a fél megoldásokat, csak a legjobbal érik be. Akárcsak a márka nagykövete, a márkaarc csapat kapitánya, Dr. Kemény Dénes.
Idén húsz éves a G-SHOCK lánytestvére a BABY-G. Az évek során ugyanakkor olyan elképesztően sokszínűvé és divatossá érett, mint a brand nagykövete, Marenec Fruzsina. A BABY-G modellek a hozzá hasonló, bátor, merész és stílusos fiatal nőknek készülnek, akik a színpompás kínálatnak köszönhetően minden ruhához találnak tökéletes kiegészítőt.
A Pokorny Lia által képviselt SHEEN márka a legjobb példája annak, hogy mennyire megváltoztak a tervezési szempontok. Az egytől-egyig Swarovski kristályokkal díszített modellek már inkább ékszerek, mint karórák, miközben időtálló anyagokból készültek és társaikhoz hasonlóan pontosak.
(BrandTrend)