„2014 egyértelműen a megújulás éve a JOY életében. Áprilisban új külsővel és számos új tartalommal léptünk piacra, májusban eladási rekordot döntöttünk a JOY-napokkal, új platformokra vittük a JOY márkát, és végül, de nem utolsósorban októberben megújult a JOY.HU. Méltán éreztük tehát úgy, eljött az idő, hogy a fentiek szellemében megújítsuk a JOY-napok mellett másik kiemelkedő jelentőségű aktivitásunkat, a JOY Prix de Beauté választást. Új arculattal, új kategóriákkal, az olvasók és zsűri szerepének újragondolásával, és minden JOY-platformot bevonó megjelenésekkel Magyarország legizgalmasabb szépségipari versenyét rendezzük meg idén” – mondja Balogh Edina, a JOY magazin főszerkesztője.
„A JOY magazin, csakúgy, mint médiavállalatunk elkötelezett a minőség és az innováció mellett. A hazai kozmetikai ipar körében immáron hagyománnyá vált »Grand Prix« is ezeket az értékeket helyezi a középpontjába. Idén az eddig erőteljesen szakmai eseményt populárisabbá alakítottuk, hogy a szavazás folyamatába a ma már minden platformon jelen levő olvasóinkat jóval nagyobb mértékben bevonjuk; nemcsak gyönyörű, új microsite-tal, hanem a social media adta lehetőségek kiaknázásával és speciális szépségkvízzel is ösztönözzük őket a voksolásra. Mindezen újításokkal még több termék kerül a potenciális vásárlók látókörébe és még nagyobb aktivitást garantálunk a nevező termékeknek” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.
A szépségápolási ipar hazai szereplőinek idén a női testápolás, női arcápolás, női illat, férfiillat, bio- és natúrkozmetikumok, hajápolás, hajformázás, dekorkozmetikumok – arc-dekorkozmetikumok, száj-dekorkozmetikumok, szem-dekorkozmetikumok –, kézápolás, anti aging termékek kategóriában versenyeztethetik termékeiket. Emellett dizájndíj, az év innovációja és egy JOY különdíj is kiosztásra kerül a december 9-én megrendezésre kerülő JOY Prix de Beauté díjkiosztó gálán.
(BrandTrend)