A Dynamo Budapest, a Special Effects Media, a Star Network és a WMMusicDistribution lettek az első magyar cégek, akik megszerezték a Google-től a YouTube Certified státuszt.
A YouTube Certified státusz céges szintű kiérdemléséhez egy cégből minimum három alkalmazottnak kell elvégeznie a YouTube Certified vizsgát, és ezután lehet kérelmezni a céges szintű státuszt is, amit mindhárom cég sikerrel tett meg az elmúlt hónapban, Audience Growth, vagyis nézettség építés témában.
Szabó Gergő, a Special Effects Media ügyvezetője: “A YouTube Certified státusz nagyfokú hitelességet ad a tevékenységünknek. A vizsga nagyon szűk körben volt eddig elérhető Európában, egy olyan elithez csatlakoztunk akik bizonyítottan a legjobbak a YouTube online videós platformján való nézettség építésében. Mind tartalom tulajdonosoknak, mind pedig brandek számára tudunk segíteni a YouTube jelenlétük optimalizációjában, ami a video tartalom fogyasztási szokások átalakulását látva, egyre fontosabbá válik a fiatal generációk felé való kommunikációban”.
Dévényi Balázs, a Dynamo Budapest ügyvezetője: “Büszkék vagyunk, hogy élharcosai lehetünk egy világméretű paradigmaváltásnak. Az, hogy a tartalom elszakadt annak hordozójától és szabad lett, elképesztő lehetőség nem csak a tartalom előállítói-, hanem a hirdetői oldalnak is. Napi működésünkben is ezt tűztük ki legfőbb célul – nem titkoltan azokat a tartalmakat és főleg személyiségeket szeretnénk a YouTube-ra csábítani, és eredményes működésüket biztosítani, akik mindkét, azaz a nézői-fogyasztói és a hirdetői oldalnak is értéket jelentenek – vagy azért mert már hírnevet szereztek maguknak az offline térben, vagy azért mert egyszerűen érdekesek. A jövő nekünk, de legfőképp nekik dolgozik!”
Gallasz Enikő, a WMMusicDistribution ügyvezetője kiváló lehetőségnek tekinti a státusz elnyerését. “A WMMusicDistribution az első magyar cégek között volt, melyek 2012-ben bekerültek a YouTube premium programjába. Azóta olyan tapasztalatra tettünk szert a zenei tartalmak jogainak kezelésében és a zenei csatornák optimalizálásában, mellyel igazán hatékonyan tudjuk képviselni jogtulajdonos partnereinket a YouTube-on is. Az, hogy cégünk megkapta a YouTube Certified státuszt, segít kommunikálni meglévő és leendő partnereink felé a YouTube, mint értékesítési csatorna fontosságát, az abban rejlő lehetőségeket. Ez a státusz új lehetőségeket nyitott a YouTube-bal való aktív kommunikációban is, hiszen a WMMusicDistribution röviddel a sikeres vizsgát követően részt vehetett a Google Párizsban rendezett éves partnertalálkozóján”.
A Dynamo Budapest, a Special Effects Media és a Star Network egy speciális partneri viszonyban működik együtt a YouTube tulajdonosával, a Google-el. Önálló alkotók YouTube csatornáit menedzselik professzionális eszközökkel és tudással, valamint segítenek összekötni a megfelelő tartalmakat a megfelelő hirdetőkkel. A WMMusicDistribution fő profilja pedig zenei tartalmak terjesztése különböző digitális platformokon.
További információk a YouTube Certified tananyaggal és vizsgával kapcsolatban: https://support.google.com/youtube/answer/2952738
(BrandTrend)